fbpx

איך למצוא רעיון למדריך מתנה שימשוך אליך לקוחות רלוונטיים?

היום לקוחה דיברה איתי וביקשה ממני רעיונות למדריך מתנה או מוצר מתנה שתוכל להציע ללקוחות שלה, על מנת לקדם את הסדנה שלה.

התשובה שנתתי לה נכונה לכל בעל עסק:
מטרת מוצר המתנה היא לתת קודם כל ערך ללקוח הפוטנציאלי שלנו. המתנה הזו אמורה להניע אותו צעד אחד קדימה לעבר פתרון הבעיה שבוערת בו כרגע.

אם למשל אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו להתגבר על הביישנות ולפתח בטחון עצמי, הצעד הראשון יכול להיות להבין מה עוצר אותנו כרגע או להכיר את הטעויות שאנחנו עושים שמשאירות אותנו במקום.

השאלה האמיתית שעליך לשאול

כדי לייצר מגנט לידים, עליך להבין מה הצעד הראשון שהלקוח שלך צריך לעשות כדי להתקדם לעבר פתרון הבעיה שלו כרגע. הצעד הברור מאליו שבא אחריו הוא לרכוש את המוצר או השירות שלך, שפותר את הבעיה בשלמותה.

אחרי שזיהינו את הצעד הראשון לפתרון הבעיה הגדולה, אפשר להתחיל לבנות את תוכן מוצר המתנה.

5 רעיונות למגנט לידים

הנה כמה רעיונות לפורמטים שיכולים לעבוד:

  • #1 מדריך כתוב - זה יכול להיות קצר וקולע או ארוך ומקיף. לפעמים מדריך קצר יותר קל לצריכה ויותר אפקטיבי מאשר מדריך ארוך.
  • #2 מדריך בוידיאו - מספיק בסרטון באורך של 3 עד 10 דקות. לאנשים היום לא תמיד יש סובלנות ליותר מזה
  • #3 סדרת סרטונים - מתאים במיוחד למוצר יקר. כאן אפשר להתעמק יותר בנושט ולתת יותר ערך. הרבה פעמים סדרת סרטונים כזו מובילה לוובינר או לשיחת יעוץ.
  • #4 צ'קליסט - מתאים במיוחד למוצר יקר. כאן אפשר להתעמק יותר בנושא ולתת יותר ערך. הרבה פעמים סדרת סרטונים כזו מובילה לוובינר או לשיחת יעוץ.
  • #5 סיפור לקוח - למשל אפשר לספר משהו כמו "איך יוני התגבר על הביישנות שלו והפך למרצה מצליח ומבוקש". דרך הסיפור נדגים מה השלבים שיש לעבור מביישנות לבטחון עצמי
ויש עוד מגוון אפשרויות.

טיפ אחרון: תכירו את הלקוחות שלכם, מה הכאבים שלהם, מה השפה שלהם, מה הם חושבים, מה המחשבות שרצות להם בראש לפני שהם נרדמים. וכתבו את המדריך שלכם ממקום של הזדהות, אמפתיה וממקום שאתם באמת מבינים אותם לעומק 😊😊

בתמונה אתם רואים מוצר מתנה שהכנתי לתכנון יומי מושלם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
גלילה למעלה