fbpx

האם האתר שלך מעודכן ובאמת מייצג אותך בכבוד?

מתי בפעם האחרונה עדכנת את האתר שלך או בכלל הסתכלת עליו?

כשאנחנו רק מתחילים לבנות את העסק שלנו, זה קל להקים את האתר שלנו ופשוט לשכוח ממנו. 

מתעוררת בנו תחושה שהאתר "גמור" ואנחנו שוקעים ביום יום של העסק שלנו, למשל בשיווק וטיפול בלקוחות. 

לאט לאט האתר שלנו הופך לפרט שולי בעסק, למשהו מעיק שאין אליו זמן. 

הנה האמת הקשה על בניית אתר

האמת היא ש…האתר שלנו אף פעם לא באמת גמור!

 זה דבר חי, קיים ונושם שצריך תמיד להתפתח יחד איתנו ויחד עם העסק שלנו.

האתר שלנו הוא מראה של העסק שלנו וצריך לשקף את מה העסק שלנו עושה היום ומה יש לנו לתת ללקוחות שלנו. זה המקום דרכו הלקוחות שלנו מכירים את העסק שלנו ולומדים מה יש לו להציע.

חישבו על זה – האתר שלכם זה המקום אליו אתם שולחים אנשים כדי ללמוד עליכם לעומק, בכל פעם שאתם עושים מהלך שיווקי.

בין אם תרצו או לא, אנשים מחפשים אתכם בגוגל ובודקים את האתר שלכם כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלהם. יכול להיות שאתם אפילו מוציאים כסף כדי להביא אנשים לאתר שלכם, אז למה לא לתחזק אותו כראוי?

התפקיד האמיתי של האתר שלך

האתר שלכם חייב להיות הייצוג הכי טוב של העסק והמותג שלך. האתר שלך צריך להיות משהו שאת גאה בו, משהו מעודכן ומלא בתוכן טרי ומעניין.

האתר שלך צריך להיות משהו שגורם לאפקט של "וואווו" ו"אני רוצה את זה עכשיו" אצל הלקוחות שלך.

לכל הפחות, האתר שלך צריך לענות על הדרישה המינימלית של להיות פעיל ועובד או שכל מאמצי השיווק שלכם עלולים לרדת לטמיון (תסכימו איתי שלהביא אנשים לאתר שבור או מושבת, זה די חסר תועלת)

איך אפשר לדעת בוודאות שהאתר שלך במצב טוב?

דבר ראשון, עליכם להיות במיינדסט הנכון. עליכם לכוון לכך שהאתר שלכם יהיה "מעל ומעבר לכל דמיון" על מנת לגרום לגולשים להתאהב באתר שלכם ובכם. אם תבחרו להראות רגיל כמו כל המתחרים בתחום שלכם, לא יהיה דבר שיבדיל ביניכם לכל השאר. 

כדי לעזור לכם להבין האם האתר שלכם במצב טוב, הכנתי צ'קליסט מאוד ברור של דברים שאפשר לבדוק  כדי לוודא שהאתר שלכם עומד בסטנדרט איכות מסויים. תוכלו לעבור עליו ולהבין איפה בדיוק האתר שלכם עומד. 

אני מבינה שלא לכולם יש את הידע והיכולת לתחזק את האתר לבד. במקרה כזה מומלץ לשכור מעצב, מפתח אתרים או איש SEO שיכול לעזור לכם לתקן דברים שאתם לא יודעים איך לתקן.

מה בדיקת תקינות האתר שלך צריכה להכיל?

בצ' קליסט שהכנו עבורכם יש 8 עמודים עם סעיפים שיש לבדוק באתר שלכם, כדי לוודא שהאתר בנוי כראוי. הצ'קליסט מכיל גם דברים שקשורים ל SEO על מנת לוודא שאתם ממצים את הפוטנציאל המלא של האתר גם בפן של לקדם האתר במנועי חיפוש. 

מה לעשות אחרי שסיימתם לבדוק את האתר שלך? 

הכינו רשימה מסודרת של תיקונים שיש לבצע באתר. בסוף הצ'קליסט יש מקום בו ניתן לרשום את ההערות שלכם ורשימת פעולות. רשמו את העבודה שיש לבצע בכל עמודי האתר. בשלב הבא קבעו מתי זה יקרה או מי יכול לעזור לכם עם המשימות ומתי. 

זכרו – מה שלא מתוזמן לא קיים. אחרי שהבנתם מה לא עובד באתר שלכם, חשוב לקבוע לוחות זמנים בהם תדאגו לפתור את הבעיות שמצאתם ומי יהיה אחראי לכך. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
גלילה למעלה

[מדריך מתנה]
איך לבצע בדיקה תקופתית לאתר שלך

כדי לוודא שהוא תקין ומייצג אותך בכבוד

להורדת המדריך, יש למלא את הטופס הבא: