fbpx

האם הגיע הזמן לעצב את האתר שלך מחדש? 9 סימנים שהגיע הזמן לרענן את העיצוב שלך

לפעמים זה קשה להודות שאתר האינטרנט שלנו כבר לא נראה כל כך טוב ושיש סיכוי שצריך להיפרד ממנו לטובת אחד חדש.

אחרי הכול זה התינוק הדיגיטלי שלך, שלקח שעות על גבי שעות של מחשבה ויצירתיות לייצר. עמלת על בחירת הצבעים והתמונות, אולי שילמת סכומי כסף גבוהים למעצב או רכשת מדריכים שסייעו לך לעשות זאת בעצמך. אבל רוב הסיכויים שאם הגעת למאמר הזה, אולי יש בזה מן האמת…

המחשבה על להתחיל מחדש את התהליך הזה עשויה להרתיע. יחד עם זאת, תפעול אתר מיושן או לא תקני זו לא רק החלטה שפוגעת באסתטיקה הכללית של האתר, אלא גם כזו שיכולה לפגוע בסיכויים לקבל לידים ופניות מהאתר.

אז איך את יכולה באמת לדעת אם האתר שלך צריך מייקאובר רציני? ריכזתי לך בפוסט הזה את כל התסמינים 😉

שדרוג אתר
האם זה הזמן לעשות מהפך באתר שלך?

אז נכון, עיצוב אתר מחדש זה לא תמיד תהליך פשוט ועדיין… חשוב לזכור שהמטרה של כל אתר היא בסופו של דבר להמיר את המבקרים ללקוחות. אם מסיבה מסוימת המבנה או העיצוב מהווה מחסום מסוים בדרך למטרה הזו– אז כדאי לטפל בזה ויפה שעה אחת קודם. 

הנה כמה מהתסמינים שעשויים להעיד שהאתר שלך כבר מיושן:

#1 שיעורי יציאה גבוהים מהדף

אם את שמה לב שהאתר שלך סובל משיעור יציאה גבוה, כנראה הגיע הזמן לרענן אותו (את יכולה לראות את הנתון הזה בגוגל אנליטיקס). 

כשהנתון הזה גבוה, זה בעיקר מעיד על כך שיש חווית משתמש לקויה – כלומר, ברגע שאין למבקר שלך חוויה חיובית בזמן ניווט ושימוש באתר שלך, הוא או היא עשויים להתאכזב ולנטוש את האתר מבלי להיכנס לעמודים אחרים.

#2 האתר נטען מאוד לאט

אפשר לומר שזה הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות לגולשים שלך.  את יכולה לבדוק את מהירות טעינת האתר שלך בקישור הזה או באתרים כמו tools.pingdom.com כדי לראות את המהירות שלו. 

באופן כללי, אם הטעינה לוקחת יותר משלוש שניות – הגיע הזמן להשתדרג. מחקרים מצאו שכמעט מחצית מהמבקרים נוטשים אתרים שלוקח להם יותר משלוש שניות להיטען ומחקר נוסף מצא כי כל שניה נוספת לזמן הטעינה של האתר הביאה ל-7% פחות המרות.

#3 האתר כבר לא תואם את המותג שלך

האתר שלנו צריך להיות מותאם למותג שלנו ולדבר את השפה שלו – ואם את מרגישה שזה לא המצב, עליך לעדכן אותו. החל מהלוגו, הכותרות ועד הגופן והעיצוב, כל רכיב באתר חייב לשקף את המותג של העסק שלך. אחרת, מבקרים פשוט לא יוכלו לזכור אותך. 

מהפך עיצובי לאתר יכול לגזול זמן, אבל זה חיוני ליצירת זהות ייחודית לעסק שלך. תזכרי שמבקרים שנתקלים באתר שלך ונחשפים לאלמנטים עיצוביים שחוזרים על עצמם, משייכים את זה בסופו של דבר באופן לא מודע לעסק שלך.

smartmockups kg1e681n
האם האתר שלך מותאם לגלישה מהנייד?

#4 האתר שלך לא רספונסיבי

הידעת ששלושה מכל חמישה משתמשים שגולשים באתר שלך עושים זאת ממכשיר נייד? אם האתר שלך מסיבה מסוימת לא מותאם לגלישה מניידים, הגולשים שלך עשויים לנטוש אותו ובכך לגרום לשיעורי יציאה גבוהים מהאתר (זוכרת את סעיף 1?) ☹.  החדשות הטובות הן שאפשר לתקן את זה ומפתח מקצועי יוכל להנגיש לך את האתר לכל סוגי המכשירים.

#5 האתר שלך בן יותר מ-5 שנים

חמש שנים זה מספיק זמן בשביל שטכנולוגית האתר לא תהיה רלוונטית ומותאמת לשינויים. יחד עם זאת, חשוב לי לחדד: אין באמת כלל שקובע מה הוא אורח חייו של אתר, אבל אחת לכמה שנים רצוי להתייעץ עם מישהו מקצועי שיוכל לבדוק את האתר ולומר לך אם את זקוקה לכמה שינויים ועדכונים קלים או אולי אתר חדש לחלוטין.

#6 את מתפדחת למסור את כתובת האתר שלך

האתר שלך זה הפנים הדיגיטליות של העסק שלך ואת צריכה להיות גאה שהוא מייצג אותך. אם זה לא המצב ואת מוצאת את עצמך ממציאה תירוצים לאנשים ובעיקר לעצמך– זה סימן ברור שהגיע הזמן לפתח אתר חדש וחתיך 😊

pengportal 5
חווית לקוח היא קריטית כדי להשאיר את הגולשים בתוך האתר שלך

#7 הלקוחות שלך לא מוצאים מידע באתר שלך בקלות

אלמנט סופר חיוני בעיצוב האתר שלך זה כל מה שקשור לחוויית משתמש (UX) שמטרתה לשפר את הממשקים הפנימיים באתר כדי להקל על המבקרים שלך בגישה למידע רלוונטי וניווט לעמודים החשובים. 

88% מהצרכנים דיווחו שהם נוטים לא לחזור לאתר לאחר חוויה גרועה. אם הלקוחות שלך לא מצליחים למצוא מידע באתר שלך בקלות – זה כסף שנזרק לפח. ריענון העיצוב יוכל לשפר את חווית המשתמש ולהאריך את משך הזמן שאנשים מבלים באתר שלך, כי יהיה להם כיף ופשוט למצוא כל המידע שהם זקוקים לו באותו רגע.

#8 את לא מופיעה בתוצאות החיפוש

האם האתר שלך מותאם טכנית למנועי החיפוש? אומנם חשוב לפרסם תוכן עשיר במילות מפתח בבלוג שלך, אבל זה רק מנקודת הנחה שלאתר שלך יש בסיס טכני יציב לעבודת SEO. 

אתר שמותאם טכנית לקידום אתרים יוכל לאפשר למנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס אותו בקלות ובמהירות רבה יותר, אז אם את מעוניינת לקבל דירוג גבוה יותר – יש סיכוי שצריך לעשות שיפוץ קטן באתר.

#9 העסק שלך מוכן לצמוח

גם אם האתר שלך מרגיש “מספיק טוב” אבל מתחשק לך לייעל ולשדרג את הנוכחות המקוונת כדי שהמותג שלך יוכל להמשיך לגדול – ייתכן וגם כאן יש מקום לשקול ריענון לעיצוב או אתר חדש. מוזמנת להתייעץ איתי בנושא 😊

smartmockups keg8us83

אז...יש מצב שאני צריכה אתר חדש, מה עכשיו?

אז זהו, רגע לפני שאנחנו מתבאסות– זה שהאתר שלך עונה על כמה מהנקודות שציינתי, זה לא בהכרח מעיד שאת צריכה אתר חדש. 

לדוגמה, אם לאתר שלך לוקח הרבה זמן להיטען זה לא אומר שצריך לשרוף את הכול ולבנות מאפס אתר חדש, ניתן לפתור זאת בקלות עם מפתח שיבדוק מה מכביד על האתר ולפתור את זה. בנוסף, אם שיעורי היציאה גבוהים באתר שלך – יכול להיות שזה בכלל לא קשור לעיצוב שלו אלא לתוכן שמופיע באתר. במצבים כאלה, חידוש התוכן יוכל לעשות פלאים.

אז בשורה תחתונה – כן, אחת לכמה שנים רצוי לעצור ולבדוק האם האתר שלנו עונה על הצרכים שלנו? האם הגולשים והלקוחות שלנו מקבלים ממנו את מה שהם צריכים? האם הוא משקף את המותג שלי? האם אני אוהבת אותו? 

אלה שאלות חשובות ובשילוב הסעיפים למעלה זה יוכל לסייע לכן להגיע להחלטה אם לעצב את האתר שלכן מחדש. אם אתן לא סגורות על זה – תרגישו חופשי להתייעץ איתי, אפשר בתגובות, בטלפון או בהודעות 😊

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
גלילה למעלה