fbpx

איך יוצרים אתר אינטרנט שהופך גולשים ללקוחות חוזרים?

רוצים להקים אתר אינטרנטי טוב שממיר גולשים ללקוחות? כדי ורצוי לעשות את זה על ידי אלו שכבר עשו את זה ובאמת הצליחו. 

במאמר זה אנסה להראות לכם שלא צריך להמציא את הגלגל מחדש. צריך לדעת על מה להסתכל, אילו שאלות לשאול כשרוצים להקים אתר אינטרנט שעובד.

בתור אשת מקצוע, חשוב לי ללמד אתכם על מה להסתכל, מה חשוב באמת שיהיה לכם באתר על מנת להפוך אותו למכונת שיווק. 

מאמר זה אעזור לכם:

  •  לקצר את תהליך בניית האתר
  • לשלוט על הבנייה בצורה חכמה שגם תועיל לעסק שלכם בהמשך
  • לדעת מה לדרוש ממתכנת / בונה האתרים שלכם 
  • לזהות אנשי מקצוע מהימנים מול אלו שפחות…
  • והכי חשוב לעזור לכם לשאול את השאלות הנכונות שיכוונו אתכם לאן שתרצו לקחת את האתר שלכם בהמשך. 

לכן בפוסט זה אקח שני אתרים מעולים, מניבים שעושים את העבודה – כמקורות השראה, ומתוך זה אראה לכם מה חשוב לזכור כשאתם מקימים אתר אינטרנט.

דוגמה א': האתר של תמר ונהודה

תמר ונהודה - בניית אתר תדמית

האתר הראשון שנדבר עליו הוא של תמר ונהודה https://www.tamarwenhoda.co.il. האתר כולו מא’ ועד ת’ נבנה אך ורק סביב צרכי הלקוח ובמחשבה ממוקדת וספציפית עליו. 

תמר היא פיזיותרפיסטית מומחית להקלה בכאב. 

איך שנכנסים אליו בפעם הראשונה מרגישים בדיוק את המסר שהיא רצתה להעביר ללקוחותיה – רוגע, שלווה ונחת. בדיוק מה שלקוחות המתמודדים עם כאב מחפשים – הקלה ופתרון לבעיה כאן ועכשיו! 

האתר פוגע בכך בול למטרה, מדבר לכאבם, לליבם, מראה מקצועיות ואמינות ועוזר להם לקבל החלטה במהירות ולבצע פעולת התקשרות – בדיוק לכך הוא נבנה והוא עושה 100% את העבודה. 

על מה חשבנו כשבנינו לתמר אתר עסקי?

תמר ונהודה - בניית אתר תדמית

דוגמה ב': האתר של ליאת שפר

האתר המצוין השני שאנחנו הולכים לדבר עליו הוא האתר של ליאת שפר
https://liat-scheffer.co.il.

אז מי זו ליאת? ליאת היא מטפלת אלטרנטיבית המתמקדת בתודעה, ליצירת השינוי הרצוי בחיינו. ליאת פיתחה את שיטת המאסטרס, שיטה יעילה ליצירת שינוי בחיים- מדיאטה, ליווי לשינוי כלכלי, זוגי ואפילו בריאותי. היא עובדת גם עם ילדים ומתעסקת בטיפול בפרחי באך. 

האתר המחודש של ליאת היה צריך להכיל המון רבדים שונים של העסק– קורסים אונליין, סל קניות, בלוג, פודקאסט, חיבור לרשתות החברתיות, מנגנון התומך בדפי נחיתה ועוד. 

כשליאת הגיעה אלינו לראשונה, היה לה אתר, אך הוא לא עבד יחד איתה אלא נגדה. הוא לא היה מעודכן, איטי, תפריט היה שבור, לא היה ניתן לבצע דרכו רכישות, או ליצור קשר. לא היה איזה שהוא מנגנון לשימור לקוחות כמו מועדון חברים והתוספים לא היו מעודכנים. 

גולשים שהגיעו לאתר, גם אם הכירו ואהבו את ליאת התייאשו מהאיטיות התקלות הרבות שבו ונטשו אותו. 

כיום האתר עובד כמו מכונת כסף משומנת היטב ומשמש גם כ”לוח האם העיקרי” לתפעול העסק – בפן השיווקי, הכלכלי, הקמעונאי ועוזר להעמקת הקשר מול הלקוחות לצד התרחבות העסק, בעיקר בזכות הבנה של צרכי העסק ויישום הצרכים האלה באתר עצמו.

בניית אתר ליאת שפר

על מה חשבנו כשחידשנו לליאת את האתר?

לסיכום,

כשבונים אתר, חשוב לבנות אותו מכוון לקוח עד לפרט הכי קטן מבחינת סידור התפריט, נגישות, תחומי עניין, נקודות כאב, הצגת פתרון רצוי, הנעה לפעולה וכדומה. מצד שני, חשוב לשים לב לצרכי העסק המשתנים במהלך בניית האתר ולהציג את השירותים והמוצרים העדכניים, להכניס מערכות שתומכות בשיווק ומכירה של מוצרים רלוונטיים, לוודא עדכניות של האתר, גמישות ויכולת שינוי בהמשך. 

בנו אתר שיהיה לכם נוח לתפעול, מותאם לצרכי העסק ומדבר לליבו של הלקוח. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא