fbpx

10 מאגרי תמונות חינמיים – איפה אפשר למצוא תמונות בחינם להורדה למיתוג העסק?

להחזיק מאגר תמונות או מאגרי תמונות שונים בעסק הוא דבר קריטי ליצירת תוכן שיווקי בצורה עקבית. תמונות הן דבר עוצמתי ומחקרים מראים כי המוח מעבד תוכן ויזואלי פי 60 אלף ממילים.

מה שאומר שלפני קריאת טקסט, הקהל שלך ככל הנראה יסתכל קודם על התמונה שבחרת לעלות ולפי זה הוא גם עשוי להחליט אם להמשיך לקרוא את התוכן שלך.

אז אם אתם מחפשים את התמונה המושלמת, שתתאים לכם בדיוק לפוסט שאתם כותבים – אתם כבר לא צריכים להתאמץ, ריכזתי לכם את כל מאגרי התמונות השווים בהם תוכלו להשתמש בתמונות בחופשיות (ובחינם!) לצורך מיתוג העסק, האתר או הבלוג שלכם (או לכל מטרה אחרת 😊). אז קדימה, בואי נתחיל.

תמונה מתוך מאגר תמונות חינמי unsplash
תמונה מתוך מאגר תמונות חינמי unsplash

רק משהו חשוב וקטן לפני...

הרבה לקוחות לפעמים מספרים לי, שהם משתמשים באופן חופשי בתמונות שהם מוצאים ברחבי האינטרנט, בין אם בגוגל, בפינטרסט ואפילו מויקיפדיה.

אחרי הכול אפשר למצוא שם יצע מרשים ומגוון של תמונות מגניבות שמסתדר להם בדיוק בפוסט. אבל אני תמיד מסבירה להם, שהם מסתכנים מאוד בעבירת זכויות יוצרים מה שעשוי לגרור קנס 100,000 ₪ ללא כל הוכחת נזק (!). 

אם אתם חושבים: “כן, אבל מה הסיכוי שמישהו יחפש עסק קטן כמוני”, אתם טועים – יש אנשים שזה המקצוע שלהם, זה מה שהם עושים, מחפשים עסקים שמשתמשים בתמונות בלי זכויות יוצרים, אז ראו הוזהרתם! 

בנינו, אם אתם כבר רוצים להשתמש בתמונה של אמן מקומי או בינלאומי, שווה לכם תמיד לפנות ולבדוק מולו אם זה בסדר, תתפלאו, אבל הרבה פעמים הם מסכימים לכך (עם קרדיט).

10 מאגרי תמונות חינמיים שווים במיוחד

5/5

PixaBay  #1
PixaBay זה מאגר תמונות עם עשרות אלפי תמונות ווידאו מדהימים. אתם יכולים להשתמש בכל התוכן הוויזואלי שהם מציעים ללא חשש.

כל התוכן שהם מציעים הוא תחת רישיון Creative Commons. המשמעות היא שתוכלו להוריד, לשנות ולהשתמש בתמונות לפי הצורך. החיפוש מאפשר לכם גישה למעלה מ- 800,000 תמונות מלאי בחינם.

כניסה למאגר תמונות PixaBay

תמונה לדוגמה מאגר התמונות של pixabay
תמונה לדוגמה ממאגר התמונות של pixabay

#2 Pexels
פקסלס מציגה את עצמה כמאגר התמונות החינמי הטוב ביותר. האתר שלהם פונקציונלי מאוד ותוכלו לחפש ולסנן את התמונות לפי פופלריות, צבעים ועוד.

פונקציית הצבעים מאוד מועילה, במיוחד אם אתם מעוניינים להתאים תמונות לפלטת צבעים ספציפית של המיתוג שלכם.

כניסה למאגר תמונות Pexels

#3 Magdeleine
מגדליין הוא אתר צילומים שונה במקצת. כל התמונות בו חופשיות לשימוש ויש תמונה יומית חדשה שמועלת מדי יום. מרבית התמונות שנמצאות שם הם בהשראת הטבע.

כניסה למאגר תמונות Magdeleine

6005015226 5e767d58b5 4k
תמונה נהדרת מהמאגר תמונות של magdeleine

#4 Unsplash
Unsplash הוא אחד ממאגרי התמונות האהובים עלי ביותר. אחת היכולות שלו הוא לאפשר לכל אחד להירשם לאתר ולייצר אוספים מותאמים אישית של תמונות. ככה אתם יכולים לאסוף את התמונות שאתם אוהבים ולגשת אליהם במהירות.

כניסה למאגר תמונות Unsplash

#5 Burst by Shopify
Burst by Shopify הוא מאגר צילומים בחינם שתוכנן ופותח על ידי Shopify. כל התמונות שזמינות באתר הן באיכות טובה ומעט שונות מהתמונות שאתם רגילים לראות במאגרים. האתר יחסית חדש, אז שווה לעקוב אחריו מדי פעם, אני די בטוחה שהוא הולך להיות מקור מצוין ברגע שיתאפשר לו קצת לגדול.

כניסה למאגר תמונות Burst by Shopify

autumn harvest photographer
צמונה חינמית נהדרת מהמאגר של shopify

#6 Gratisography
Gratisography מספקים תמונות ברזולוציה גבוהה ובחינם, בהן תוכלו להשתמש בפרויקטים אישיים ומסחריים. התמונות ייחודיות, נדירות וצבעוניות במיוחד. הן שונות בתדר וביחוידות שלהן מכל מה שקיים בשוק. יחד עם זאת, בדקו היטב את תנאי הרישיון עבור כל תמונה בנפרד. 

כניסה למאגר תמונות Gratisography

#7 PicJumbo
PicJumbo – הוקרם בשנת 2013 על ידי ויקטור האנאצק ומציע מבחר היסטרי של תמונות באיכות גבוהה שזמינות להורדה בחינם. מאז שהאתר הוקם – הורדו למעלה מ -4.5 מיליון תמונות! נתון זה בהחלט מראה לנו שמדובר במאגר תמונות שווה ומומלץ.

כניסה למאגר תמונות PicJumbo

תמונה נהדרת מהאתר של PicJambo
תמונה חינמית נהדרת מהמאגר של shopify

#8 Pikwizard
Pikwizard אתר נפלא שמכיל כיום מעל 100,000 תמונות בחינם לחלוטין, אך מטרתם הסופית היא להגיע למיליון תמונות! ב- Pikwixard תוכלו למצוא המון תמונות עם אנשים, וזה די נדיר כשמדובר בתמונות בחינם. שווה לכן לבדוק אותם!

כניסה למאגר תמונות Pikwizard

#9 Kaboompics
Kaboom Pics היא גם מאגר צילומים חינמי ומגניב במיוחד. האתר הוקם על ידי מעצב מפולין ותוכלו למצוא שם מגוון רחב של תמונות בתחומי האופנה, אוכל ושתייה, אדריכלות, טבע ועוד ועוד. התמונות חדשניות ומתאימות מאוד לאינסטגרם ומדיה חברתית.

כניסה למאגר תמונות Kaboompics

תמונה חינמית נהדרת מהמאגר של kaboompics
תמונה חינמית נהדרת מהמאגר של kaboompics

#10 Canva
מי מכם לא מכיר את CANVA? 😊 מלבד אלפי תמונות איכותיות ומובחרות, היתרון העיקרי של ספריית התמונות החינמיות של Canva הוא שתוכלו להישאר בתוך העורך בזמן בחירת התמונה שלכם.

אפשר בכל רגע נתון ובקלות להחליף בין הפילטרים והתמונות מבלי לצאת לתוכנות עריכה נוספות. הספרייה של CANVA  מספקת לכן אלפי תמונות רקע ואווירה שיוכלו לשרת אתכן במיתוג העסק. ממליצה מאוד, אבל איך אומרים? אני לא משוחדת בכלל… 😉

כניסה למאגר תמונות Canva

כמעט סיימנו...

אני מקווה שהאתרים האלה יעזרו לכם למצוא תמונות מדהימות למיתוג שלכם, או לכל מטרה אחרת שאתם צריכים 😊

כרו לבדוק בכל אתר ובכל תמונה את הדרישות לשימוש, גם אם רשום שהן בחינם. ההגבלות והדרישות יכולות להשתנות לאורך זמן, אז בדקו כמה פעמים לפני שאתם משתמשים בתמונה חינמית.

באיזה מאגרי תמונות אתם משתמשים? מכירים אתר שווה להוסיף לרשימה? מוזמנים לשתף אותי כאן בתגובות!

2 תגובות על “10 מאגרי תמונות חינמיים – איפה אפשר למצוא תמונות בחינם להורדה למיתוג העסק?”

    1. אני מציעה לעלות לאתרים בתשלום ששם אפשר לקבל כסף על שימוש בתמונות שלך כמו: Shutterstock, istockphoto, depositphotos ו canva.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא