fbpx

איך לבנות דף מכירה אפקטיבי? 5 טכניקות שיגרמו לדף נחיתה למכור על אוטומט

הספירה לאחור החלה וההשקה הכי גדולה שתכננת בעסק שלך מתחילה.

כל החודשי התכנון, כתיבה, הקלטה, יצירה ומחשבה מתכנסים לכדי רגע אחד שבו את לוחצת על כפתור הפרסום.  

נשאר רק מכשול אחד אחרון. 

דף המכירה של המוצר. 

כן נו, הדף הזה שאמור להסביר לכל העולם מה המוצר שלך עושה ולמה כדאי לקנות אותו. 

אבל רגע…

אין לך מושג איך כותבים דף מכירה אפקטיבי שמייצר מכירות. 

אז מה את עושה? 

את מסבירה על המוצר שלך, למי הוא מתאים, מה ייחודי בו ומה מקבלים. את כמובן מוסיפה פסקה אודות קצרה וכמה המוצר עולה. 

יום ההשקה המרגש כבר כאן והדף מכירה שלך כבר באוויר. 

את בודקת את הטלפון כל דקה, מחכה ל-“בלינג בלינג” שמבשר על מכירה חדשה. אבל…כלום לא קורה. אין מכירות, אין מחיאות כפיים והשמפניה שקנית לא נפתחה. 

אז מה קורה כאן?

את יודעת שיצרת מוצר מושלם שכולם, פשוט כולם חייבים לקנות. 

את מכירה את הקהל שלך ומה הוא רוצה, אולי אפילו עשית סקר וקיבלת את כל התשובות מהם. את גם יודעת שהמחיר של המוצר סביר והוא נותן פתרון מעולה, אז למה אין שטף של מכירות שנכנס כמו שקורה אצל בעלי עסקים אחרים?

בואי נכנס לעומק הקורה של למה הדף מכירה שלך לא מוכר.

דוגמה לדף מכירה - דף מכירה ליומן ido
דוגמה לדף מכירה שיצרתי עבור IDO - יומן לתכנון חתונה

למה אף אחד לא קונה את הקורס או המוצר שלך?

רוצה לדעת את הסיבה האמיתית שאף אחד לא קונה את המוצר שלך? כי את לא מתייחסת מספיק לכאבים ולרצונות האמיתיים של הלקוח שלך. 

אנשים קונים מוצרים, קורסים או ליווי כי יש להם בעיה שהם לא מצליחים לפתור בעצמם, הם צריכים עזרה. 

יש אנשים שאפילו לא מבינים שיש להם בעיה ושהם צריכים עזרה עד שלא תראי ותמחישי להם את זה. הדרך להראות ללקוחות את הבעיה היא על ידי התייחסות לכאבים ולצרכים העמוקים שלהם. 

אבל מה זה אומר?

תסתכלי על האספקט הרגשי של הלקוח הפוטנציאלי שלך. למשל, אם הקורס שלך מדבר על הגדלת עוקבים במדיה החברתית, נסי למצוא מה מתסכל אנשים בדבר הזה. 

אולי יש אנשים שמרגישים מוצפים במחשבות על איך לקדם את התוכן שלהם באינסטגרם ולא מוצאים תשובה חד משמעית וברורה. 

אולי הם רוצים ללמוד פלטפורמה חדשה כמו טיקטוק, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך לפנות לזה את הזמן. אחרים אולי מתוסכלים מזה שהם ניסו כל מיני טכניקות ואסטרטגיות להגדיל את העוקבים, אבל זה לא הביא את התוצאות שהם רצו.

אולי הם מתוסכלים מכל הכוכבות רשת שצצות ברגע והם מקנאים בסתר שזה קורה לכל מטומטם אבל לא להם.

זה מה שזה אומר להתייחס לכאבים האמיתיים של הלקוח – פחדים, תסכולים, רצונות, חשקים ותקוות, הדברים שהם אומרים לעצמם בסתר בלילה ולא מספרים לאף אחד. 

אז מה קורה להרבה בעלי עסקים שבונים דף מכירה? 

הם מתמקדים יותר מידי במאפיינים של המוצר שלהם במקום בלקוח. 

זה טבעי לרצות לספר לכולם כמה המוצר שלך טוב ומה יש בתוכו. למשל זה שהמוצר לא מוגבל בזמן ואפשר לצרוך אותו בקצב האישי שלך.

כמובן שזה חשוב להזכיר את כל המאפיינים והיתרונות של המוצר שלך בדף מכירה, אבל אנשים לא יקנו את המוצר שלך רק בגלל המאפיינים שלו אלא הם יחפשו להבין איך המוצר שלך יכול לעזור להם.

זכרי – מאפייני מוצר יבשים לא מייצרים חיבור עם הלקוח ופוגעים בביצועים של הדף נחיתה שלך. 

הצגה של תועלות בדף מכירה

הסוד של דף מכירה אפקטיבי

מה שהמקצוענים בעולם השיווק עושים בדפי הנחיתה שלהם הוא לדבר ללקוח במילים שלו. כשאנחנו מדברים במילים ובשפה של הלקוח, זה מרגיש עבורו כאילו אנחנו קוראים מחשבות. 

כשהשקתי לראשונה את הקורס שלי “עיצוב גרפי לבעלי עסקים”, מכרתי רק קורס אחד בשבוע הראשון. 

אבל אז קרה משהו…

שיניתי ושדרגתי את התוכן של הדף, הוספתי סרטון קצר והחזרתי את הקמפיין הממומן לאוויר. 

כמו קסם, הקורס החל להימכר בכמויות (3 יחידות ביום). מה זה הקסם הזה את שואלת? טוב, זה לא קסם, זה למעשה לחש. 

הכנסתי לתוך דף המכירה את המילים המדויקות של הלקוחות שלי, את הרצונות האמיתיים, החששות והכאבים. הנה כמה הנחיות שיעזרו לך לעשות את זה בדף שלך. 

#1 דברי בתועלות

לאורך כל דף הנחיתה שלך דברי על תועלות. 

במילים אחרות, תגידי במפורש – מה יצא לי מזה? מה יצא לי מזה שהסרטונים שלך קצרים? מה יצא לי מזה שהקורס ללא הגבלת זמן? מה יצא לי מזה שהוספת בונוסים? 

תעני על שאלות כמו מה יצא ללקוח אחרי שהוא מסיים את הקורס שלך? מה הוא ירוויח מההשתתפות בקורס? איזה כאבים תפתרי לו? איך החיים שלו יראו רגע אחרי? 

לדוגמה, הנה כמה נקודות שכתבתי על הערכת תבניות עיצוב CanvaBoost:

  • תגדילי את קהל העוקבים – התבניות נוצרו במיוחד כדי לייצר צמיחה בכמות העוקבים והמכירות בעסק תוך חשיבה על תכנים מגוונים וסוגי פוסטים שונים. התבניות יעזרו לפרופיל שלך במדיה חברתית להראות טוב, ממותג ועקבי. 
  • תחסכי זמן יקר – אם היום את מבזבזת יותר מ 10 דקות ביום על לחשוב על מה לכתוב, זה עולה לך יותר מ 5 שעות בחודש ו-60 שעות בשנה. מהיום תוכלי לפנות את הזמן הזה לדברים שחשובים באמת כמו המשפחה שלך, ילדים, שירות הלקוחות שלך ועבודה על העסק.
  • תחסכי כסף – העלות של שירותי עיצוב גרפי עולה מאות ואפילו אלפי שקלים מידי חודש. לעצב סדרת פוסטים יכולה לעלות כ 800 שקלים. עם התבניות בערכה תוכלי להחליף את המעצב שלך ולעצב תוכן שנראה מושלם בלי מאמץ.
  • תהפכי לאוטוריטה – התוצר הלווי של פרסום תוכן בצורה עקבית במדיה החברתית הוא שתקבלי סטטוס של אוטוריטה בתחומך. אנשים יראו בך מומחית ומותג בולט בתחום שלך.

2# אל תפחדי לדבר על הכאב

אני יודעת שזה לא נעים ללחוץ על כאבים ולהפעיל רגשות שליליים אצל הלקוח. 

אבל בבקשה, תחשבי על זה רגע…

כדי לייצר מכירות אוטומטיות מהדף נחיתה שלך, את חייבת לצייר תמונה ברורה בראש של הלקוח שלך שתדגיש את הכאבים שלו, איך הם משפיעים לרעה על חייו ואיך המוצר שלך יכול לעזור כאן. 

אפשר לעשות את זה בצורה פחות ישירה אך אפקטיבית בעזרת סטוריטלינג. הנה דוגמה לסיפור שאפשר לשלב בדף נחיתה שמכיל חלק מהסיפור העסקי שלי:

“אני זוכרת את אותו ללילה בברור. הייתי בסוף השבוע ה 36, בטוחה שיש לי עוד חודש להתכונן ללידה, להכין את העסק, לכתוב תוכן, לתזמן מיילים. 

אני מגיעה לבדיקה שגרתית, שמובילה לעוד בדיקות ובסוף למיון ולידה מזורזת. הייתי כל כך מרוגשת לקבל את הילדה שלי לעולם, לחבק אותה, לגלות את האוצר הזה שקיבלתי. 

אבל במקביל רצו לי מחשבות בראש שלא נתנו מנוח. מה יהיה עם העסק? לא הכנתי תוכן, איך אני אצא עכשיו לחופשה של כמה חודשים? מתי אני אכתוב את הפוסטם שתכננתי?  מה עם הרשימת תפוצה? מה אם תוך כמה חודשים ישכחו ממני לחלוטין? 

המחשבות האלה כמובן לא הופיעו באותו הערב, אלא ליוו אותי שנים מאז פתיחת העסק”

הסיפור הזה גם מייצר סקרנות וגם מדגיש כאבים ומחשבות שעוברות להרבה בעלות עסקים בראש. 

הרבה אנשי שיווק פותחים את הדף נחיתה שלהם בסיפור שמדגיש את הכאבים והחלומות של הלקוח. זו דרך פחות ישירה לייצר הזדהות ולעלות את הכאב לפני השטח. 

סיפור מייצר תחושה שאנחנו ממש כמו הלקוח שלנו ולכן אנחנו מבינים אותו לעומק. 

זה בדיוק מה שעליך לעשות בדף נחיתה שלך כדי להגביר את האפקטיביות שלו. תמצאי מה הבעיות והכאבים הכי גדולים ל הלקוח שלך ותהפכי את המוצר או השירות שלך לפתרון הכי טוב. 

דף נחיתה לריסה ברק
הכותרת של הדף מתייחסת לרצונות ולפחדים של הלקוחה

#3 תדברי ישירות ללקוח - את, אתה או אתם

אם יש לך אפשרות לדבר ללקוח שלך ישירות, דרך מילת הקסם את או אתה, תעשי זאת. 

כשאנחנו מדברים ישירות ללקוח, לא ברבים, אלא באת או אתה, אנחנו מייצרים תחושה של שיח אחד על אחד שמגביר את האפקטיביות של התוכן שלך. 

אם הלקוחות שלך הם נשים וגם גברים, אפשר לדבר באתם כעדיפות שניה. 

כשאני כותבת לך ומדברת בלשון נקבה, זה מרגיש אישי יותר ונוגע יותר. 

למשל “הטריק הקטן הזה יעשה שינוי עצום בעסק שלך ויאפשר לך להגיע ליותר לקוחות חדשים” נשמע יותר אישי מאשר “הטריק הזה יעשה שינוי עצום בעסקים שלכם ויאפשר לכם להגיע ליותר לקוחות חדשים”.   

אני תמיד ממליצה לייצר מספר עותקים של הדף ולבדוק האם כתיבה בגוף יחיד מייצרת תוצאות טובות יותר מול כתיבה ברבים. 

#4 תשתמשי בשפה ובמילים שלהם

תפסיקי לנסות להרשים את הלקוחות שלך עם מילים מפוצצות ומורכבות. דברי בשפה של הלקוחות שלך, כמו שאתה עושה בשיחת טלפון עם חברה. 

להשתמש במונחים מקצועיים אולי מציג אותך בתור מומחית בתחום שלך, אבל רוב הלקוחות שלך לא יבינו את מה את מדברת ואת עשויה להצטייר בתור דמות מרוחקת.

אני תמיד ממליצה לכל הלקוחות שלי להיכנס לקבוצות פייסבוק, למאמרים באינטרנט ולביקורות על מוצרים שונים ולהיסתכל מה אנשים כותבים בתגובות. 

באילו מילים הלקוחות שלך משתמשים כדי לתאר את הבעיה שלהם? אילו ביטויים חוזרים על עצמם? 

תשתמשי מילה במילה, במילים וביטויים השגורים בשפה של הלקוחות שלך. 

הנה דוגמה הקורס קנבה שלי. לקוחות רשמו לי בהמלצות על הקורס את המונחים הבאים: “קורס נפלא, מקצועי ומושלם, מתאים למאותגרים טכנולוגית” , “בזכותך אני עצמאית לגמרי בכל נושא העיצוב, וכל מה שאני נוגעת בו שודרג ללא היכר”

שמתי לב שהמונחים “מאותגרים טכנולוגית” ו “עצמאית” חוזרים על עצמם בדרך שבה הלקוחות שלי מתארים את עצמם ולכן הכנסתי את המונחים האלה לתוכן של הדף מכירה שלי. 

#5 תבדקי את הדף שוב ושוב ושוב

Styled Stock Society Work From Wherever 4 scaled 1

אחד הדברים שיכולים לחסל את התוצאות של הדף מכירה שלך זה תקלות טכניות. לפני שאת משיקה את הדף לעולם, תדאגי לבדוק אותו טוב טוב. 

הנה כמה דברים שכדאי לעשות:

  1. תיכנסי לדף מחיתה לדף מדפדפנים שונים (chrome, firefox, edge, safari). תראי שהדף נראה טוב בכל דפדפן.
  2. תקראי את הדף מההתחלה ועד הסוף ותוודאי שאין שגיאות כתיב ושהכול ברור. 
  3. תמלאי את כל הטפסים בדף, תלחצי על כל הקישורים ותוודאי שכולם מפנים למקום הנכון. 
  4. הדף נחיתה מחובר לדף סליקה? תמלאי את הטופס תשלום, ממש תבצעי רכישה ותבדקי שהתשלום מתקבל.
  5.  עכשיו כנסי לדף מהטלפון הנייד ותבצעי את כל הפעולות שוב.
  6. תבדקי שהדף נראה טוב בטלפון וששום דבר לא נשבר.
  7. אם יש בבית מספר מכשירי טלפון, תבדקי את הדף בכל אחד מהמכשירים. 
  8. תבדקי שהטפסים עובדים בטלפון ושהתהליך רכישה עובר חלק. 
  9. תוודאי שהדף עולה מהר ולא נראה תקוע. 

לפעמים תקלות טכניות קטנות יכולות לייצר בעיות גדולות בחוויה של הלקוח ולפגוע בתוצאות של הדף שלך. 

תקפידי על דף מכירה פשוט ונקי

הדף מכירה שלך הולך לעבור הרבה שדרוגם ושינויים לאורך זמן. את הולכת לנסות מספר גירסאות ולשנות את הדף ככל שהמוצר שלך ישתדרג וישתנה. 

זיכרי שהמפתח לדף מכירה ממיר ואפקטיבי הוא להתייחס לכאבים, רצונות וצרכים של הלקוחות שלך ולהראות שהמוצר שלך הוא הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח שלך.  

בתור בעלת עסק, מגיע לך להתלהב מהמוצר והשירות שלך! הוא הולך לשנות חיים של כל כך הרבה אנשים. אל תשכחי בדרך גם להתייחס ללקוח שלך, איפה הוא נמצא היום ואיפה המוצר שלך פוגש אותו. 

איזה טיפ את הולכת לאמץ לדף מכירה הבא שלך? שתפי אותי בתגובות למטה. 

3 תגובות על “איך לבנות דף מכירה אפקטיבי? 5 טכניקות שיגרמו לדף נחיתה למכור על אוטומט”

  1. בתחילת הדרך שלי, עוד אין ממש עסק אבל מרגישה שחייבת לעשות את זה..
    הטיפים נשמעים מוצלחים מבטיחה בקרוב לנסות וליישם, ועדיין צריכה להתגבר על המחסום עם קנבה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא