fbpx

בניית אתר קורסים

זה הזמן לבנות אתר שיעזור לכם למכור אונליין את הידע שלכם בכל זמן ובכל מקום בעולם!

אתר קורסים הוא הבית ספר שלכם בדיגיטל!
זה נכס שיווקי שירכז את כל המידע שדרוש לכם על מנת לנהל ולמכור את הקורסים שלכם בצורה מושלמת.
אז איך בונים אותו נכון?

בין אם אתם חושבים כבר תקופה לבנות ערוץ הכנסה נוסף בצורת אתר קורסים או אם אתר כבר מוכרים קורסים ורוצים להעביר אותם למערכת נוחה ומסודרת עם מגוון יכולות, יש מספר כללים שיהפכו את האתר שלכם לסיפור הצלחה. 

הנה כללי היסוד לבניית אתר קורסים שיהפוך לנכס מניב לאורך זמן:

למה עכשיו זה הזמן להתקדם
לאתר קורסים אונליין?

אנחנו יודעים, כבר הרבה זמן אתם חושבים ללכת על זה…לקחת את הידע שלכם צעד אחד קדימה ולהתחיל למכור אותו וגם את עצמכם באינטרנט.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו נבנה לכם אתר קורסים בעיצוב ייחודי, מותאם אישית, שימיר את הגולשים שלכם ללקוחות משלמים. אנחנו נדאג להכל – לכם נשאר רק ליצור.

focus 3

זה הזמן למתג את עצמכם כמומחים בתחומכם

אתם פשוט טובים במה שאתם עושים? יש לכם בעירה פנימית להעביר את הידע הזה הלאה? זה הזמן למתג את עצמכם כמומחים בתחומכם בעזרת בניית אתר קורסים אינטראקטיבי המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

growth

שוק צומח של 365 מיליארד דולר בשנה

אתר קורסים יכול ליצור ערוץ הכנסה נוסף או עיקרי בשוק צומח ששווה יותר מ-365 ביליון דולר בשנה. רוצים להגיע עם הידע שלכם לנתח שוק גדול יותר? אתר קורסים מאפשר לכם למכור את הידע שלכם ללא בכל זמן או מכל מקום בעולם! 

global network

הלקוחות שלכם
נמצאים אונליין

כבר שנים שהלקוחות שלך מזמינים הכול דרך האינטרנט, לא הגיע הזמן לעשות להם את החיים קלים ולהציע להם גם לימודים אונליין מהבית, מתי ואיפה שנוח להם? הלקוחות משתוקקים ללמוד מהבית – זה הזמן לתת להם מענה.

בניית אתר קורסים

מלאו את הפרטים והאתר שלכם בדרך אליכם

פגישת הכרות ואיפיון אתר, ללא התחייבות, עלינו.

אז מה אנחנו מציעים?

אתר קורסים בעיצוב אישי שמניע את הגולשים שלכם לקנות!

הצוות המקצועי שלנו יקים לכם אתר שישמש כחנות קורסים מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם עם מגוון מערכות שיווק מתקדמות שיוכלו להקל עליכם בכל הנוגע לניהול העסק כגון: מנויים, מועדון לקוחות, ניהול מבצעים, קידום מוצרים אוטומטי, מעקב אחר לידים ועוד.

כמובן האתר יהיה מעוצב באופן אישי, בהתאם לשפה העיצובית של המותג שלכם ויעורר בגולשים שלכם חשק לבצע רכישה.

בניית אתר - עמוד פנימי של המעבדה ליצירת מציאות

השירות שלנו כולל

עיצוב מותאם אישית

חווית משתמש מיטבית היא המפתח להגדלת מכירות ובניית מערכת יחיסים על הלקוח. אנחנו דואגים לעצב את האתר בהתאמה אישית אליך מתוך מחשבה על הלקוח ואיך להשאיר אותו באתר ולהניע אותו לרכישה.

התאמה למנועי חיפוש

כחלק מתהליך הפיתוח אנו דואגים להתקין עבורכם תוספים מתקדמים שיסייעו לכם לקדם את העסק שלכם באופן אפקטיבי במנועי החיפוש ולשווק את החנות שלכם בקלות.

ליווי צמוד בצעדים הראשונים

אין ספק בניית חנות קורסים אינטרנטית הוא צעד גדול, מרגש ובהתחלה יכול להיות מאתגר. אנחנו רוצים להזכיר לכם שאנחנו כאן כדי ללוות לאורך כל התהליך וגם אחריו.

התאמה מלאה לטלפון הנייד

אנחנו בונים אתרים רספונסיבים שמותאמים לגלישה דרך ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים עם דגש על חווית משתמש UX בעל ממשק נוח ומתקדם שמעביר את הגולשים במשפך שיווקי מושלם שבסופו תהנו מאחוזי המרה גבוהים.

אחסון מהיר ומאובטח

אנחנו עובדים עם חברת Upress, חברת אחסון השרתים המהירה בישראל – כל האתרים של הלקוחות שלנו מאוחסנים מאחסנים על גבי שרת VPS פרטי שמבטיח אתר יציב ללא נפילות, גלישה מהירה ותעודת אבטחה SSL.

טיפול בבעיות טכניות

בסיום בניית האתר אנחנו נהיה שם בשבילכם בתפעול השוטף של האתר ונעזור לכם בכל בעיה טכנית שעלולה לצוץ המשך. אנחנו מפעילים שירותי ניטור ומקבלים התראות כשהאתר לא זמין, מתקינים את העדכונים הזמינים, דואגים לגיבויים, הגנה מפני ווירוסים ועוד.

לקוחות מספרים

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים על העבודה איתנו

דברים גדולים מתחילים בשיחה אחת פשוטה...:)

מלאו את הפרטים והאתר קורסים שלכם בדרך אליכם!
פגישת הכרות ואפיון אתר, ללא התחייבות, עלינו.