fbpx

אינסטגרם – אפליקציות עזר שאתם חייבים להכיר

אינסטגרם כבשה את העולם ונכון להיום היא מונה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, זה יכול להיות כלי נהדר לקידום המותג שלכם ולמרות שכל הזמן מתווספים לאפליקציה פיצ’רים מדליקים – אינסטגרם לא תמיד מציעה את כל הפונקציות שאנחנו צריכים…

במדריך הבא דאגתי לרכז לכם את האפליקציות המנצחות שיתבלו את החשבון שלכם כראוי ויעזרו לכם למנף את הפלטפורמה המהממת הזאת להצלחה במדיה החברתית.

instagramming TQLJNUV
8 אפליקציות שישדרגו את האינסטגרם שלכם

הערה חשובה – כל האפליקציות שמופיעות בסקירה רלוונטיות גם לאנדרואיד וגם לאייפון. לנוחיותכם, חילקתי את האפליקציות לפי סוג השימוש שלהן.

אפליקציות עיצוב שכל אחד חייב להכיר ולהתנסות

#1 – VSCO

תמו הימים בהם הסתפקנו בפילטרים הבאנלים של אינסטגרם. VASCO מספקת פילטרים בחינם שברוב המוחלט של הפעמים מנצחים את האפשרויות הדלות באפליקציה של אינסטגרם. 

הנראות החיצונית של הפיד זה אחד הגורמים שמשפיעים על מידת המעורבות בפוסטים שלכם, זה בדיוק מה שיגרום למשתמשים להפסיק לגלול ולעצור על התמונות שלכם

האפליקציה הזו מציעה לכם שפע של כלי עריכה מתקדמים ומקצועיים כך שתוכלו לשנות את התמונה במלואה ולעצב אותה בדיוק כמו שאתם רוצים.

כמה זה עולה? VSCO היא אפליקציה חינמית אך מציעה גם את גרסת הפרו עם כלי עריכה מתקדמים יותר לתמונות וסרטונים.

vsco
מתוך VSCO (תמונה: petapixel)

#2 – CANVA

אוי Canva…אלה שמכירים אותי כבר יודעים שזו האפליקציה הכי אהובה עלי, היא הופכת כל עיצוב לפשוט ומהנה להפליא! גם אם אין לכן ידע קודם בעיצוב- תוכלו ליצור תמונות וסרטונים מדהימים מבלי להיות תלויים במעצבים גרפיים. 

ניתן לבחור מתוך אלפי תבניות חינמיות שהם מציעים (החל מפוסטים לרשתות חברתיות, סטורי, הזמנות, פליירים, לוגואים ועוד) לשנות, לעצב ולכתוב את מה שאתם רוצים, או לעצב את הגרפיקה שלכם מאפס. 

האפליקציה מאוד אינטואיטיבית וקלה להבנה, אני עובדת איתה באופן קבוע ואפילו מעבירה קורס CANVA שילמד אתכן צעד צעד לעצב פוסטים, סרטונים ואפילו דפי נחיתה, נשמע מעניין? אפשר לקרוא עוד ממש כאן 😊  

כדאי לדעת – אחד היתרונות של CANVA זה שהיא זמינה גם במחשב עם ממשק סופר נוח לשימוש!

כמה זה עולה? האפליקציה חינמית לחלוטין אבל אם תרצו תוכלו תמיד לשדרג לגרסת הפרו שמציעה יותר אפשרויות עיצוב מבחינת טמפלטים ייחודיים, פונטים, וקטורים, אנימציות ועוד.

Screenshot of דף בית Canva 3
אינספור עיצובים במרחק של לחיצת כפתור

#3 – LIGHTROOM

Lightroom היא האפליקציה האולטימטיבית לעיצוב תמונות לאינסטגרם עם יכולות צילום גבוהות ומגוון רחב של הגדרות שמעניקים לכם שליטה מלאה על הגרפיקה. 

היא מאפשרת לכם לעצב תמונות בצורה מקצועית ולעצב פריסטים (פילטר) בדיוק כפי שאתם רוצים, כך תוכלו ליצור את הפיד המושלם. 

אתם יכולים להתאים את הצבעים והתאורה באופן מקצועי ולערוך פגמים ותיקונים בתמונות (מכירים את זה כמישהו נתקע לכם בתמונת הנוף המושלמת?  בlightroom תוכלו לפתור את זה 😊). 

שימו לב שהאפליקציה עלולה להיראות מעט “מאיימת” בהתחלה, אבל אני ממליצה לכם להתחיל לשחק קצת עם הגדרות, מהר מאוד תגלו שהיא מאוד פשוט להפעלה ואפילו ממכרת!

כמה זה עולה? Lightroom זמינה כאפליקציה לנייד וגם כתוכנת מחשב, בגרסת המובייל היא בחינם אך ניתן לשדרג אותה לגרסת הפירמיום בתשלום ולקבל עוד המון תוספות ואפשרויות עריכה שוות במיוחד.

lightroo
מאפשרת לערוך תמונות ברמה מקצועית דרך הטלפון (תמונה: Adobe)

האפליקציות שיעזרו לכם לתכנן את הפיד המושלם

#4 – PREVIEW

PREVIEW זה כלי תכנון פופולרי שמאפשר ליצור תמונה עתידית של הפיד באינסטגרם לפני שאתם לוחצים על כפתור הפרסום. ככה למעשה אתם לא צריכים לנחש מתי ואיפה כדאי למקם תמונות ותוכלו לסדר ולהזיז על ידי גרירה ושחרור פוסטים עתידיים (תמונות וסרטונים). 

באפליקציה יש כלי עריכה מובנה שמתאים בעיקר לעריכות פשוטות. היתרון הגדול של האפליקציה זה שהיא מאפשרת לכם לעלות מספר בלתי מוגבל של תמונות בחינם, כך שגם אם אתם עובדים עם הרבה תוכן, זה הכלי המושלם עבורכם.

כמה זה עולה? זאת אפליקציה חינמית 😊 אבל גם כאן יש אפשרות לשדרג לגרסת הפרו וליהנות מעוד פונקציות ופיצ’רים מעניינים כמו כלי ניתוח, מחקר האשטגים ועוד.

#5 Planoly

הידעתם ש- Planoly היא אפליקציית התכנון והתזמון הראשונה לאינסטגרם? היא נוצרה על ידי מעצב אי שם בשנת 2013 ועד היום היא נחשבת למוצלחת ולנוחה ביותר, היא זמינה גם במובייל וגם במחשב ומאפשרת לעשות תכנון מקדים לפיד, לכתוב פוסטים ולתזמן לתאריכים הרצויים. האפליקציה מאוד נוחה לשימוש ויכולה לסייע לכם להיות יעילים יותר עם התוכן שעולה לפיד שלכם.

כמה זה עולה? בגרסה החינמית תוכלו לתזמן פוסטים ולעשות ניתוח נתונים בסיסי, אם תרצו לשדרג לחבילת הפרו תוכלו ליהנות מנתונים יותר מפורטים, תזמון סטורי ועוד.

פיד באינסטגרם
בעזרת תכנון נכון הפיד באינסטגרם יוצא מושלם

האפליקציות שיסייעו לכם ליצור סטורי מושלם

#6 StoryArt

 StoryArt היא אחת האפליקציות המדורגות ביותר – היא קלה מאוד לשימוש והיא מספקת מגוון עצום של תבניות מעוצבות (ומהממות!) לסטורי. 

מלבד התבניות, תוכלו ליהנות גם מהמון אפשרויות כמו הוספת אפקטים לתמונה/סרטון, הוספת טקסט עם גופנים, פילטרים ואפקטים שונים. כמובן שהם דואגים מדי פעם להכניס קולקציות חדשות של עיצובים, במיוחד לקראת חגים אבל לא רק.

כמה זה עולה? בגדול StoryArt מציעה המון תבניות בחינם – ואתם בטח כבר יכולים לנחש… 😊 כן, גם כאן אפשר לשדרג לגרסת פירמיום (38 ₪ לשנה או 71 ₪ לכל החיים) וליהנות מעוד מאות תבניות מעוצבות וייחודיות.

#7 InShot

רוצים להיות יצירתיים יותר עם סרטונים בסטורי? זו האפליקציה שתוכל לסייע לכם לעמוד במשימה הזו. InShot היא אפליקציה לעריכת סרטונים (לא רק לסטורי) ומה שאני (וכולם…) כל כך אוהבים בה – זה שהיא מאוד קלה וברורה לשימוש. 

תוכלו להתאים את מידות הסרטון שלכם לגודל הרצוי, תוכלו להאט או להאיץ את הצילומים, להוסיף רקעים מגניבים, להוסיף מוזיקה, צלילים ועוד המון אפקטים שישדרגו את הסרטון שלכן, כל זה מבלי לפגוע באיכות שלו. אפשר ליצור שם סרטון מתמונות סטטיות ולעצב קולאז’ יצירתי עם טקסטים לאורך כל הוידאו.

כמה זה עולה? חינם 😊 אבל אם אתם רוצים גישה לכל האפקטים, להסיר את סימן המים הקטן ולהשתמש באפליקציה בלי פרסומות, תצטרכו לשלם 35 ₪ לשנה או 100 ₪ לכל החיים.

#8 UNFOLD

אוקי, בכל הנוגע לסטורי – זאת בהחלט אחת האפליקציות המועדפות אלי. אני אוהבת את האפליקציה הזאת בגלל שהיא גורמת לסטוריז להיראות אלגנטיים ונקיים והיא גם יכולה ליצור קולאז’ים מהממים.  

באשר לעיצובים – הם מדהימים ועומדת לרשותכם ספריית תבניות חינמית ועוד המון פונקציות שימושיות כמו הוספת מסגרות מיוחדות (הפולארויד הכי פופלרי). הם דואגים תמיד לרענן ולעדכן את כל העיצובים, כך שאף פעם לא משעמם 😉

 כמה זה עולה? כמו שאמרתי, UNFOLD מציעה המון תבניות חינמיות, אבל אם תרצו ליהנות מכל הקולקציה שלהם תצטרכו לשדרג לחבילת הפירמיום שלהם.

NDC 6169
לעצב סטורי מהטלפון זה ממש קל - נסי את האפליקציות ותגלי עולם שלם של אפשרויות

על מה אני לא ממליצה?

רכישת עוקבים, לייקים, אפליקציות FOLLOW/UNFOLLOW וכל האפליקציות שאינסטגרם ממש לא אוהבים. 

לצערי, אני שומעת עדיין על הרבה אנשים שאוהבים להשתמש באפליקציות האלה ואני גם ניסיתי כמה, אבל דעו שכל אלה מסכנים את הפעילות בחשבון שלכם, פוגעים בחשיפה שלכם (על שאדובאנד שמעתם?) ולאחרונה הם התחילו לחסום ולמחוק חשבונות שמתחברים לאפליקציות הללו ללא אזהרה. 

עצה שלי – תתרחקו מהן כמו מאש ותמצאו דרכים אפקטיביות ובטוחות יותר לקדם את החשבון שלכם 😊  

אז מה אתכם?

אלה האפליקציות הכי שימושיות ליומיום בהתבסס על חוויתי האישית – הן מאוד עוזרות מבחינת עריכה, יצירה, תכנון ואני מקווה שהן יעזרו גם לכם!

האם אתם כבר משתמשים באפליקציות מסוימות ברשימה זו? האם יש לכם עוד אפליקציות שעוזרות לכם לנהל את החשבון ביעילות? מוזמנים לשתף אותי בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא