אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותי שוב ושוב היא מה ההבדל בין החשבון החינמי של Canva לבין החשבון בתשלום.
הכנתי עבורכם פוסט מרוכז עם הסבר על ההבדלים העיקריים והאם כדאי לכם לשדרג את החשבון.
לפני שנכנס להבדלים, אני רוצה לשים משהו על השולחן…
אני לא חושבת שחשבון בתשלום הוא משהו הכרחי, אבל יש בו כמה יתרונות שחשוב שתכירו. לי אישית יש חשבון בתשלום, כי אני משתמשת ב Canva הרבה אבל זה בשום פנים ואופן לא אומר שגם אתם חייבים לשדרג.
תעייני במאפיינים שאני מציינת ותבדקו האם זה יועיל לכם ונחוץ בעסק שלכם. לשדרוג החשבון שלכם, לחצו על הקישור הבא ותקבלי 30 יום של התנסות בחינם.
(ניתן למצוא את כפתור השדרוג גם במסך החשבון שלי ובעמוד ערכת מותג)
יתרונות של Canva PRO
ל-Canva Pro יש מגוון רחב של מאפיינים ויכולות שאין בחשבון החינמי. בחלק זה אני הולכת לסקור את היתרונות הבולטים והדברים הכי שימושיים עבורכם.
ערכת מותג
אחת האפשרויות ב Canva Pro שאני משתמשת בה הכי הרבה היא ערכת מותג. ערכת מותג מאפשרת לשמור את סט הצבעים הייחודי שלכם בחשבון ולגשת אליו בקלות בכל עיצוב שתצרו. ערכת מותג יכולה לחסוך לכם הרבה זמן על בחירת צבעים ולהנגיש את הצבעים המעודפים עליכם בקליק.
בנוסף לצבעים תוכלו לשמור בערכת המותג שלכם את סט הפונטים שלכם ולעלות פונטים ייחודיים משלכם מהמחשב. זה מאוד שימושי אם רכשתם פונטים בתשלום מחברות כמו FontBit ואלף-אלף-אלף.
מאגר גדול של תמונות ופונטים בעברית
ברגע שאתם רוכשים חשבון בתשלום, נפתחת לכם גישה למאגר עצום של תמונות ופונטים שהיו חסומים קודם. המאגר הזה יכול לשדרג פלאים את העיצובים שלכם ולחסוך את החיפוש אחר תמונות במקורות אחרים.
אני משתמשת בתמונות האלה כל הזמן בעיצובים שלי. בנוסף התמונות ב-Canva בעלות רישיון חוקי לשימוש בתוכן השיווקי שלכם, ככה שאין מה לחשוש מתביעות משפטיות ועוד.
ארגונית תוכן
עוד יכולת שימושית שיש ב Canva Pro היא ארגונית התוכן. ארגונית תוכן היא לוח שנה דיגיטלי דרכה תוכלו לתזמן מגוון של תכנים ופוסטים ישירות לחשבונות שלכם ברשתות החברתיות.
מהיום אין צורך יותר להוריד את העיצוב שלכם ולעלות מחדש לחשבונות החברתיים. תוכלו לתזמן את התכנים שלכם ישירות מ-Canva.
אלמנטים PRO
עוד דבר מגניב ב-Canva Pro זה המאגר אייקונים ואיורים שקיים בה. אם אתם אוהבים להשתמש באייקונים ואיורים, את תאהבו את מה שיש ל-Canva להציע. חלק מהאיורים ניתן להחליף להם את הצבע ולהתאים אותם למותג שלכם.
איור מעביר מסר הרבה יותר טוב ממילים ואפשר להשתמש בהם כדי לשדרג את העיצובים שאתם יוצרים.
רקע שקוף
אחרי שדרוג החשבון תוכלו לשמור את הלוגו שלכם ועיצובים נוספים עם רקע שקוף ולאחר מכן למקם אותו בקלות בתוך החתימה למייל, דפי נחיתה ועיצובים נוספים שיש בהם רקע שהעיצוב צריך להשתלב בתוכו.
הרקע השקוף יכול לשדרג פלאים את העיצובים שלכם כי הוא מאפשר למקם אלמנטים אחד על השני בצורה נוחה.
החלפת גודל העיצוב בקליק
פיצ’ר נחמד של Canva Pro הוא היכולת לשנות גודל של עיצוב בקליק. אם יצרתם פוסט למשל בפורמט מרובע, תוכלו בקליק אחד לשנות לו את הגודל למלבן ועוד. אם אתם רוצים לייצר עיצוב אחד ולהשתמש בו בכמה פלטפורמות, הפיצ’ר הזה סופר שימושי.
יכולות נוספות
ב-Canva Pro יש כמה יכולות נוספות שכדאי להכיר:
- אנימציות – ניתן לשמור את הפוסט שלכם בתור סרטון עם אנימציה. כתוצאה מכך יווצרו אפקטי כניסה יפים שיוסיפו עניין לסרטונים שלכם.
- תיקיות – בחשבון PRO ניתן למיין את העיצובים שלכם לפי תיקיות וככה למצוא את העיצוב שלכם במהירות רבה יותר ולעשות סדר בחשבון.
- אחסון בלתי מוגבל – בחשבון חינמי ניתן לאחסן רק עד 1GB. בחשבון בתשלום שטח האחסון שלכם בלתי מוגבל.
- קבצי GIF – עוד פיצ’ר נחמד זה היכולת לשמור את הפוסט שלכם בתור GIF מונפש. ניתן לצרף קבצי GIF מונפשים למיילים וגם לשלוח בוואטסאפ.
כמה עולה לשדרג ל-Canva Pro?
ל-Canva יש שתי תכניות תשלום – חודשית ושנתית. ניתן לבטל את המנוי בכל רגע שרוצים, כמובן אם רכשתם מנוי לשנה, תוכלו להשתמש במנוי עד תום השנה.
בנוסף, ניתן לנסות את Canva ל-30 יום בחינם ולאחר מכן להחליט האם לשלם על מנוי או לבטל.
עלות המנוי החודשי היא כ-$12.95 (בערך 40 ש”ח לחודש) ומנוי שנתי עולה כ-$119 (בערך 420 ש”ח לשנה).
לסיכום
יש ב Canva Pro הרבה יתרונות, אבל אפשר לייצר דברים מדהימים גם עם החשבון החינמי. אני ממליצה לכם מאוד לנסות לשדרג את החשבון ולהחליט עבור עצמכם האם זו החלטה משתלמת.
לשדרוג החשבון שלכם, לחצו על הקישור הבא ותקבלו 30 יום של התנסות בחינם.
שתפו אותי בתגובות למטה מה חשבתם והאם לדעתכם כדאי לשדרג את המנוי.
2 תגובות על “מה ההבדל בין Canva Pro לבין Canva בחינם?”
אם אני רוצה לשתף את אח שלי בתוכנה שגם אני והוא נשתמש בתכונה במחשבים שונים זה אפשרי??
כן, בעיקרון אתה יכול לתת לו את המשתמש שלך או אם יש לך חשבון בתשלום, להוסיף אותו בתור משתמש בצוות שלך.