fbpx

האם האתר שלך מעודכן ובאמת מייצג אותך בכבוד?

מתי בפעם האחרונה עדכנתם את האתר שלכם או בכלל הסתכלתם עליו?

כשאנחנו רק מתחילים לבנות את העסק שלנו, זה קל להקים את האתר שלנו ופשוט לשכוח ממנו. 

מתעוררת בנו תחושה שהאתר “גמור” ואנחנו שוקעים ביום יום של העסק שלנו, למשל בשיווק וטיפול בלקוחות. 

לאט לאט האתר שלנו הופך לפרט שולי בעסק, למשהו מעיק שאין אליו זמן. 

הנה האמת הקשה על בניית אתר

האמת היא ש…האתר שלנו אף פעם לא באמת גמור!

 זה דבר חי, קיים ונושם שצריך תמיד להתפתח יחד אתך ויחד עם העסק שלנו.

האתר שלך הוא מראה של העסק שלך וצריך לשקף את מה העסק שלך עושה היום ומה יש לך לתת ללקוחות שלך. זה המקום דרכו הלקוחות שלנו מכירים את העסק שלך ולומדים מה יש לך להציע.

חשבו על זה – האתר שלכם זה המקום אליו אתם שולחים אנשים כדי ללמוד עליכם לעומק, בכל פעם שאתם עושים מהלך שיווקי.

בין אם תרצו או לא, אנשים מחפשים אתכם בגוגל ובודקים את האתר שלכם כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלהם. יכול להיות שאתם אפילו מוציאים כסף כדי להביא אנשים לאתר שלך אז למה לא לתחזק אותו כראוי?

התפקיד האמיתי של האתר שלך

האתר שלכם חייב להיות הייצוג הכי טוב של העסק והמותג שלכם. האתר שלכם צריך להיות משהו שאתם גאים בו, משהו מעודכן ומלא בתוכן טרי ומעניין.

האתר שלך צריך להיות משהו שגורם לאפקט של “וואווו” ו”אני רוצה את זה עכשיו” אצל הלקוחות שלכם.

לכל הפחות, האתר שלכם צריך לענות על הדרישה המינימלית של להיות פעיל ועובד או שכל מאמצי השיווק שלכם עלולים לרדת לטמיון (תסכימו איתי שלהביא אנשים לאתר שבור או מושבת, זה די חסר תועלת)

איך אפשר לדעת בוודאות שהאתר שלכם במצב טוב?

דבר ראשון, עליך להיות במיינדסט הנכון. עליך לכוון לכך שהאתר שלכם יהיה “מעל ומעבר לכל דמיון” על מנת לגרום לגולשים להתאהב בעסק שלכם ובכפ. אם תבחרו להראות רגיל כמו כל המתחרים בתחום שלכם, לא יהיה דבר שיבדיל ביניכם לכל השאר. 

כדי לעזור לכם להבין האם האתר שלכם במצב טוב, הכנתיצ’קליסט מאוד ברור של דברים שאפשר לבדוק  כדי לוודא שהאתר שלכם עומד בסטנדרט איכות מסויים. תוכלי לעבור עליו ולהבין איפה בדיוק האתר שלך עומד. 

אני מבינה שלא לכולם יש את הידע והיכולת לתחזק את האתר לבד. במקרה כזה מומלץ לשכור מעצב, מפתח אתרים או איש SEO שיכול לעזור לך לתקן דברים שאת לא יודעים איך לתקן.

מה בדיקת תקינות האתר שלך צריכה להכיל?

בצ’ קליסט שהכנתי עבורך יש 8 עמודים עם סעיפים שיש לבדוק באתר שלך, כדי לוודא שהאתר בנוי כראוי. הצ’קליסט מכיל גם דברים שקשורים ל SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) על מנת לוודא שאת ממצאת את הפוטנציאל המלא של האתר גם בפן של לקדם האתר במנועי חיפוש. 

מה לעשות אחרי שסיימתם לבדוק את האתר שלך? 

הכינו רשימה מסודרת של תיקונים שיש לבצע באתר. בסוף הצ’קליסט יש מקום בו ניתן לרשום את ההערות שלכם ורשימת פעולות. רשמו את העבודה שיש לבצע בכל עמודי האתר. בשלב הבא קבעי מתי זה יקרה או מי יכול לעזור לך עם המשימות ומתי. 

זכרו – מה שלא מתוזמן לא קיים. אחרי שהבנתם מה לא עובד באתר שלכם, חשוב לקבוע לוחות זמנים בהם תדאגו לפתור את הבעיות שמצאתם ומי יהיה אחראי לכך. 

מדריך מתנה בדיקה תקופתית לאתר

[מדריך מתנה]
איך לבצע בדיקה תקופתית לאתר שלך

להורדת המדריך, יש למלא את הטופס הבא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא