fbpx

האם האתר שלך מעודכן ובאמת מייצג אותך בכבוד?

מתי בפעם האחרונה עדכנת את האתר שלך או בכלל הסתכלת עליו?

כשאנחנו רק מתחילות לבנות את העסק שלנו, זה קל להקים את האתר שלנו ופשוט לשכוח ממנו. 

מתעוררת בנו תחושה שהאתר "גמור" ואנחנו שוקעות ביום יום של העסק שלנו, למשל בשיווק וטיפול בלקוחות. 

לאט לאט האתר שלנו הופך לפרט שולי בעסק, למשהו מעיק שאין אליו זמן. 

הנה האמת הקשה על בניית אתר

האמת היא ש…האתר שלנו אף פעם לא באמת גמור!

 זה דבר חי, קיים ונושם שצריך תמיד להתפתח יחד אתך ויחד עם העסק שלך.

האתר שלך הוא מראה של העסק שלך וצריך לשקף את מה העסק שלך עושה היום ומה יש לך לתת ללקוחות שלך. זה המקום דרכו הלקוחות שלנו מכירים את העסק שלך ולומדים מה יש לך להציע.

חישבי על זה – האתר שלך זה המקום אליו את שולחת אנשים כדי ללמוד עליך לעומק, בכל פעם שאת עושה מהלך שיווקי.

בין אם תרצי או לא, אנשים מחפשים אותך בגוגל ובודקים את האתר שלך כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלהם. יכול להיות שאת אפילו מוציאה כסף כדי להביא אנשים לאתר שלך אז למה לא לתחזק אותו כראוי?

התפקיד האמיתי של האתר שלך

האתר שלכם חייב להיות הייצוג הכי טוב של העסק והמותג שלך. האתר שלך צריך להיות משהו שאת גאה בו, משהו מעודכן ומלא בתוכן טרי ומעניין.

האתר שלך צריך להיות משהו שגורם לאפקט של "וואווו" ו"אני רוצה את זה עכשיו" אצל הלקוחות שלך.

לכל הפחות, האתר שלך צריך לענות על הדרישה המינימלית של להיות פעיל ועובד או שכל מאמצי השיווק שלכם עלולים לרדת לטמיון (תסכימו איתי שלהביא אנשים לאתר שבור או מושבת, זה די חסר תועלת)

איך אפשר לדעת בוודאות שהאתר שלך במצב טוב?

דבר ראשון, עליך להיות במיינדסט הנכון. עליך לכוון לכך שהאתר שלכם יהיה "מעל ומעבר לכל דמיון" על מנת לגרום לגולשים להתאהב באתר שלך ובך. אם תבחרי להראות רגיל כמו כל המתחרים בתחום שלך, לא יהיה דבר שיבדיל ביניכם לכל השאר. 

כדי לעזור לכם להבין האם האתר שלכם במצב טוב, הכנתי צ'קליסט מאוד ברור של דברים שאפשר לבדוק  כדי לוודא שהאתר שלכם עומד בסטנדרט איכות מסויים. תוכלי לעבור עליו ולהבין איפה בדיוק האתר שלך עומד. 

אני מבינה שלא לכולם יש את הידע והיכולת לתחזק את האתר לבד. במקרה כזה מומלץ לשכור מעצב, מפתח אתרים או איש SEO שיכול לעזור לך לתקן דברים שאת לא יודעים איך לתקן.

מה בדיקת תקינות האתר שלך צריכה להכיל?

בצ' קליסט שהכנתי עבורך יש 8 עמודים עם סעיפים שיש לבדוק באתר שלך, כדי לוודא שהאתר בנוי כראוי. הצ'קליסט מכיל גם דברים שקשורים ל SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) על מנת לוודא שאת ממצאת את הפוטנציאל המלא של האתר גם בפן של לקדם האתר במנועי חיפוש. 

מה לעשות אחרי שסיימת לבדוק את האתר שלך? 

הכיני רשימה מסודרת של תיקונים שיש לבצע באתר. בסוף הצ'קליסט יש מקום בו ניתן לרשום את ההערות שלך ורשימת פעולות. רשמי את העבודה שיש לבצע בכל עמודי האתר. בשלב הבא קבעי מתי זה יקרה או מי יכול לעזור לך עם המשימות ומתי. 

זכרי – מה שלא מתוזמן לא קיים. אחרי שהבנת מה לא עובד באתר שלך, חשוב לקבוע לוחות זמנים בהם תדאגי לפתור את הבעיות שמצאת ומי יהיה אחראי לכך. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
גלילה למעלה

[מדריך מתנה]
איך לבצע בדיקה תקופתית לאתר שלך

כדי לוודא שהוא תקין ומייצג אותך בכבוד

להורדת המדריך, יש למלא את הטופס הבא: