fbpx

10 אלמנטים שיגדילו את כמות הלידים בטפסי הרשמה ויצירת קשר

יצרתם דף נחיתה או אתר מהמם, פרסמתם מודעה או פוסט כדי לייצר תנועה של מתעניינים ואפילו הצלחתם לצור מספר פניות.

מה אם מאותו הדף, אותו הפוסט, יכולתם לייצר הרבה יותר פניות? מה אם מאותם המאמצים, יכולתם לייצר הרבה יותר כסף?

רוצים לדעת איך?
 
אחד האלמנטים המרכזיים ביותר באתר ובדף הנחיתה הוא טופס איסוף לידים. יחד עם זאת, בעלי עסקים רבים מפספסים את חשיבות הנראות והטוויסט האישי של הטופס הקטן הזה.

הפספוס הקטן הזה עשוי לעלות לכם בהרבה לידים שעוברים למתחרים. בפוסט הבא אני הולכת לסקור בפניכם 10 אלמנטים שתוכלו להיעזר בהם כדי לשפר את שיעור ההמרות בטפסים שלכם. בואו נתחיל!
Social_Squares_Cloud_Pink_Stlyed_Stock_Image019
10 אלמנטים שיגדילו את כמות הפניות באתר או דף הנחיתה שלכם

#1 מיקום נכון

זה סעיף פשוט אך בעל חשיבות רבה, וודאו שהטופס שלכם ממוקם במקום בולט. אני תמיד ממליצה למקם את אחד הטפסים בראש הדף ועוד טופס בתחתית העמוד. למה? כי הצבת טופס לידים רק בתחתית הדף היא לקיחת סיכון, גולשים רבים לא מגיעים למטה ויכולים להחליט על ביצוע הרכישה יחסית בהתחלה – אם הטופס לא יהיה נגיש להם ולא יופיע מיד מול עיניהם יש סיכוי שהם יתחרטו ויינטשו.  

#2 הגבילו מספר שדות

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להציף את המשתמש שלכם עם ריבוי שדות למילוי. זה יישמע קצת מצחיק, אבל הגולשים שלנו יחסית עצלנים וברגע שהם רואים שיש יותר מדי משימות שהם צריכים למלא – הם יעדיפו לנטוש את האתר שלכם ולעבור למתחרה שלא דורש מהם יותר מדי. ההמלצה הרווחת היא להגביל את מספר השדות לשלושה בלבד.

#3 לבחור את הצבע הנכון

צבע הכפתור שלכם סופר חשוב – במיוחד כשמדובר בכפתורי הנעה לפעולה. המפתח להצלחה הוא בחירת צבע שיתאים לעיצוב האתר/דף הנחיתה שלכם אך בוא זמנית יצעק בקול רועש “לחצו עלי עכשיו!”. לפי מחקרים שונים צבעים בגוונים אדומים נחשבים למניעים ביותר לפעולה. עם זאת, אפשר גם לשקול להשתמש בכתום וירוק שהוכחו גם כאפקטיביים במיוחד.

branding
בחרו את הצבע הנכון לכפתור הנכון

#4 עדיף בלי מספר טלפון

נשמע מטורף? אולי. אבל אם יש מידע אחד שמשתמשים שונאים למסור זה את מספר הטלפון שלהם. מחקרים מראים כי בקשת מספר הטלפון מביאה לנטישה גבוהה של האתר – אחרי הכול אם תחשבו על זה, מי באמת רוצה לקבל טלפון/הודעות מנציגי המכירות שלכם? כמעט אף אחד. 

המשתמשים שלכם רק רוצים לקבל את המידע שנחוץ להם באותו רגע. אם אתם ממש זקוקים למספר הטלפון, תנו למשתמש לפחות אפשרויות התקשרות נוספות ואל תציגו לו זאת כשדה כחובה, הצעד הזה עשוי להפחית את ההתנגדות שלהם.

#5 הציגו הוכחה חברתית

אז כמו שהבנו, אנשים לא יוצאים מגדרם למלא טפסי הרשמה וצור קשר. אחת הדרכים הטובות ביותר שתוכלו להשפיע על הרצון של המשתמשים למסור לכם מידע, הוא שילוב של אלמנט ההוכחה החברתית. מה זה אומר? הנה מספר דוגמאות:

  1. “למעלה מ20 אלף משתמשים אחרים כבר הורידו את הקורס הדיגיטלי!”.
  2. “97% מהמשתמשים מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהמוצר שלנו”.
  3.  “מומחה X מכנה את המיילים השיווקיים שלנו – ‘החלק הכי מעניין בבוקר שלו'”.

נשמע יותר משכנע מסתם עוד צור קשר נכון?

Autumn Mix Social Squares
הציגו הוכחה חברתית משכנעת

#6 הסבירו מה הולך לקרות בהמשך

אנשים לא רוצים להישאר בחוסר וודאות, הם רוצים לדעת בדיוק מה יקרה לאחר שילחצו על כפתור הנעה לפעולה. אם תנסו להוסיף כיתוב שאומר להם למה לצפות – תוכלו לשפר פלאים את שיעורי ההמרה.

לדוגמה – מלאו את הפרטים שלכם ותוך מספר דקות נשלח למייל שלכם חוברת עם הדרכה שיווקית בחינם ובלי שום התחייבות. או לחילופין, כפתור ההנעה לפעולה שלכם, יכול להיות מילת הפעולה שתתרחש – “בקשו הצעת מחיר”, “שליחת טופס”, “אני רוצה שנציג יחזור אלי” וכו’.

#7 אל תהיו בררנים מדי

למשתמש אין דבר מסתכל יותר מאשר למלא טופס ואז לקבל הודעת שגיאה בה נאמר שהתאריך לידה שלו צריך להיות עם סלאשים ולא עם נקודות או מקפים. רק תנו להם למלא את הטופס! הודעות שגיאה הורגות את ההמרות באתר שלכם.

עיצוב ללא שם (33)
צרו חווית משתמש נוחה שתאפשר להם לצור קשר בקלות ומהירות

#8 ספקו סיבה להאמין

בסופו של דבר, המשתמשים שלכם צריכים סיבה להאמין, למה כדאי להם למסור לכם מידע? מה ייצא להם מזה? אנשים רבים רושמים בטופס רק “צרו קשר”, במקום זאת, תנסו להוסיף מספר שורות שיעוררו בגולש שלכם רגשות חיוביים כלפי החברה/העסק שלכם ויגרמו להם להרגיש בנוח להשאיר את הפרטים שלהם.

#9 בלי שפה רובוטית, מצאו את הטוויסט האישי שלכם

הסעיף הקודם מוביל אותנו לעוד משהו שמעורר במשתמשים שלנו אמון וזו השפה שאנחנו בוחרים להשתמש באתר ובטופס יצירת קשר. האם המותג שלכם רשמי? צעיר? מגניב? לאיזה קהל הוא פונה? תנסו לדבר לקהל היעד שלכם בשפה של המותג שלכם וצרו איתם קשר אישי. 

זה יכול להיות להתבטא בשפה יומיומית, בבדיחה קצרה, מתן עובדה משעשעת ומדליקה או דיבור רשמי – הכול תלוי כמובן באפיון המותג שלכם אבל כדאי להשקיע בפרט הזה מחשבה מהסיבה הפשוטה שהוא כבר הוכח כמשפר המרות.

#10 טסטינג. טסטינג. טסטינג

אחת לחודש הקפידו לבדוק את הביצועים של הטפסים שלכם, לאט לאט לאורך הזמן תבינו מה הנוסחה המדויקת שלכם לטופס צור קשר המושלם.

Ivory Mix Stock
צרו חווית משתמש נוחה שתאפשר להם לצור קשר בקלות ומהירות

מחשבות אחרונות...

טפסים הם ללא ספק מרכיב חיוני באתרי אינטרנט ועסקים בכל רחבי העולם משתמשים בהם כדי ללכוד משתמשים. כשאתם דואגים לספק למשתמשים שלכם וודאות, ביטחון ואמון – אתם למעשה הופכים את חווית המשתמש שלהם לחיובית והפוטנציאל שהם יהפכו ללקוחות קונים גדל משמעותית. 

נצלו את הטופס כדי להתבלט בין המתחרים שלכם וכהזדמנות להדגיש את הייחודיות שלכם. אני מקווה שהפוסט הזה עזר לכם ללמוד מעט על האלמנטים שיוצרים טופס לידים מנצח – כך שתוכלו לשפר את שיעורי ההמרות וליהנות מהמון לידים. שיהיה בהצלחה!

נ.ב - הנה סרטון שמסכם את הכל

לפני הרבה זמן צילמתי סרטון שדי מסכם את הכל. 
מוזמנת לצפות בו ולקבל עוד רעיונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא