דף נחיתה או אתר עסקי – מה העסק שלך צריך באמת?!

אתם בטח כבר יודעים שהאתר שלכם יכול להיות כלי רב עוצמה. אפשר לומר שזה האיש המכירות הפרטי שלכם, שפועל במשך 24/7 שעות ביממה כדי לעזור לכם למשוך לידים, לטפח אותם ולעזור לכם להמיר אותם ללקוחות. 

יש שני אמצעים שיכולים לספק את התוצאות האלו – דף נחיתה ואתר. אבל…איך יודעים מה העסק שלכם צריך? בפוסט הזה אתם תגלו מה העסק שלכם צריך. שנתחיל? 😊

נתחיל מהיסודות, מה זה אתר?

אתר אינטרנט זה קבוצה של דפים שמקושרים זה לזה עם פרטים ותוכן על העסק שלכם. באופן כללי, אתרים עסקיים מספרים על העסק שלכם, מה הוא עושה, אילו מוצרים ושירותים זמינים שם ועוד.

אתר יכול לכלול דפים מיוחדים כמו הבלוג העסקי שלכם, דף הבית, דפי שירות שונים ועוד מגוון רחב של פונקציות שונות. המטרה העיקרית של אתר היא לתאר ולהסביר על העסק שלכם ו/או להעניק למשתמשים גישה ישירה לשירות/מוצר.

בקיצור:

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שהגולשים "נוחתים" בו מקישור שמגיע ממודעות, פרסומים, באנרים וכו'. המטרה של דף נחיתה היא למקד את תשומת לבו של הגולש בשירות או מוצר מסוים שאנחנו מציעים לו ולהניע אותו לפעולה הרצויה.

הנה כמה דוגמאות לפעולות שנרצה לייצר בדף נחיתה: יצירת קשר, רכישה, השארת פרטים ועוד. בדרך כלל אין בו כפתורי ניווט או קישורים אחרים והוא ממוקד מאוד.

בקיצור:

בניית אתר מסחר אלקטרוני
גם דף מכירה שתפקידו למכור קורס או מוצר הוא סוג של דף נחיתה

מתי צריך אתר?

חשוב לי להדגיש – אתר היא מילה והגדרה מאוד רחבה, תחתיה יש סוגים שונים של אתרים: החל מבלוגים, אתרי תדמית ועד לאתרי מסחר, פורטלים, חנויות מקוונות וכו'. כל אחד מהם עונה על צרכים מסוימים ובשיחת אפיון עם המפתח שלכם תוכלו להבין איזה סוג אתר יהיה הכי טוב בשבילכם. 

תוכלו לקרוא עוד על סוגי אתרים שונים
והעלויות שלהם במאמר הבא.

יש כמה סיבות אפשריות לכך שאתם צריכים אתר ולא דף נחיתה.
הנה כמה מהן:  

בניית אתר מסחר אלקטרוני
מכירת מוצרים היא סיבה טובה לבנות אתר במקום דף נחיתה

מתי צריך דף נחיתה?

    1. השקת מוצר חדש – אם אתם משיקים מוצר או שירות חדש, דף נחיתה יאפשר לכן להתחיל למכור אותו על ידי הדגשה ומיקוד במוצר הספציפי הזה, בלי הסחות דעת.
    2. אירוע – אומנם זה חכם גם להציג השקה של אירוע באתר שלכם עבור הלקוחות והעוקבים הקובעים, אך דף נחיתה יוכל להגיע למשתמשים שמחפשים להשתתף באירוע מסוג מסוים בלי להכיר את העסק הספציפי שלכם.
    3. מיקום חדש – אם פתחתם סניף חדש, עברתם למקום חדש – שילוב של דף נחיתה עם קמפיין PPC יאפשר לכם להיחשף לקהלים ממוקדים ורלוונטיים כבר מההתחלה.

ולפעמים אפשר ורצוי לשלב בין שניהם!

חשוב לזכור שאין פה שחור ולבן 😊 אני מכירה לקוחות שהתחילו מדף נחיתה ושדרגו לאתר ואני גם מכירה לקוחות שהתחילו עם אתר אינטרנט וכשהזדקקו לדחוף שירות או מוצר מסוים – בנינו גם דף נחיתה. לצורך העניין אני עובדת בעיקר עם האתר שלי, אבל כשאני צריכה לקדם קורס או שירות מסוים – אז אני נעזרת בדף נחיתה שמאפשר להיות ממוקדת ולפנות לקהלים שאני מחפשת.

עדיין לא סגורים מה העסק שלכם צריך? אתם יותר ממוזמנים להתייעץ איתי! אפשר למלא את הפרטים ואני אדאג לחזור אליכם כשנוח לכם, או שאתם יכולים גם ליצור איתי קשר עם הודעה או צלצול.

לפני שאתם הולכים! 😊 אם הפוסט הזה עניין אותך…
יש מצב שתעופו גם על אלה:

10 אלמנטים שיגדילו את כמות הלידים בטפסי הרשמה ויצירת קשר >>
אחת ולתמיד וויקס או וורדפרס – מה עדיף? >>
למה העסק שלך חייב אתר עסקי – גם אם משווקת בפייסבוק ואינסטגרם? >>  

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא

מה חשבתם על הפוסט?