fbpx

אחסון ותחזוקת
אתרי וורדפרס

שרת אחסון אתרים איכותי ותחזוקת אתר שוטפת תבטיח לכם שקט נפשי בכל הקשור לאתר שלכן בזמן שאתם יכולים להתפנות לדברים החשובים בעסק ברוגע, בלי כאב ראש!

מרגש! סיימתם לבנות את האתר החדש שלכם! רגע...מה עכשיו?

אתרי אינטרנט מתעדכנים ומשתנים כל הזמן ודורשים תחזוקה מתמדת.  בין אם מדובר בשכלולים ועדכונים שצריך לעשות מטעם מערכת הניהול של האתר שלכם או שינויים טבעיים שמתרחשים בעסק שלכם שמצריכים לעדכן את האתר.

שירותי אחסון ותחזוקה של האתרים נועדו בדיוק בשביל להעניק מענה למקרים הללו. במקום לתקשר עם מספר גורמים בכל תקלה שיש (החברה שבנתה לכם את האתר, לבין חברת האחסון, המעצב וכדומה) – עכשיו יש לכם כתובת אחת לכל הבעיות. 

האם נמאס לכם מ...

לערוך ולעדכן תוכן באתר בכל שינוי קטן בעסק

להתמודד בעצמך עם אינספור בעיות טכניות

להתייאש מזמן טעינה ארוך ואתר איטי

להתעסק בבעיות נראות הוויזואלית של האתר

הגיע הזמן להפסיק להתפשר ולתת למקצוענים לטפל באתר שלכם

בניית אתר אינטרנט עבור אורית וילקר

שירותי אחסון ותחזוקת אתרי וורדפרס כאן בישבילכם

לתחזק אתר עסקי לבד זה לא קל בכלל. הגיע הזמן לעבוד עם מומחים שיהיו שם בשבילכם בכל בעיה טכנית ושיעזרו לכם לתפעל ולתחזק את האתר שלכם בצורה שוטפת בזמן שאתם ישנים. 

אנחנו נשמח להוריד מכם את כל הלחץ שבניהול אתר אינטרנט ולדאוג לטפל באתר עבורכם, לבצע עדכונים, להוסיף דפים, לטפל בתקלות ולהיות שם בשבילכם לכל שאלה שקשורה לתחזוקת האתר שלכם. 

מלאו את הפרטים ונשמח לעמוד לרשותכם

פגישת הכרות, ללא התחייבות, עלינו.

אז מה כוללים שירותי האחסון והתחזוקה שלנו?

אנחנו נדאג לשדרג לכם את התשתיות של האתר הקיים, להתקין את כל העדכונים בזמן ובאופן הנכון, נבצע בדיקות שגרתיות לאתר, ניידע אתכם בכל פעם שיש פניה חדשה באתר ועוד המון דברים קטנים שיורידו לכם הרבה עול מהכתפיים.

מעבר לתפעול השוטף, אנחנו כאן גם למקרים שהכול משתבש (לא עלינו!) הצוות שלנו יסייע לכם בכל תקלה ויעמוד לשירותכם עד למציאת הפתרון המושלם. כמו כן, השירות שלנו כולל ניטור 24/7 כדי להיות בטוחים שהאתר שלכם מאובטח ועם 100% הגנה.

בריזה בניית חנות אינטרנטית 5

השירות שלנו כולל

אבטחת מידע

חברת אחסון האתרים והשרת אחראיים על האבטחה באתר. האתר שלכם חייב להיות מאוחסן בשרת מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ואם לא אתם תהיו חשופים לפריצות לאתר, איבוד מידע ויותר חשוב איבוד האמינות שלכם בפני הגולשים ואל מול גוגל.

מקסימום מהירות

שרת האחסון אתרים שלכם משפיע מאוד על המהירות של האתר שלכם או במילים פשוטות – המהירות שבה האתר מגיב בזמן שאתם גולשים בו. אנחנו מאחסנים את כל האתרים שלנו בשרת איכותי ומהיר שמאפשר מהירות גלישה מקסימלית וטענה מהירה של האתר.

טיפול בבעיות טכניות

בסיום העברת האתר אלינו אנחנו נהיה שם בשבילכם בתפעול השוטף של האתר ונעזור לכם בכל בעיה טכנית שעלולה לצוץ המשך. אנחנו מפעילים שירותי ניטור, מתקינים את העדכונים הזמינים, דואגים לגיבויים, הגנה מפני ווירוסים ועוד.

הוספת עמודים ושינויים קטנים

כחלק מהשירות אנחנו נעשה את כל השינויים הקטנים וכן נעלה עמודים חדשים. נדאג שהתוכן שלכם מקבל את מלוא תשומת הלב. ככה שכל מה שנשאר לכם לעשות זה להגיד לנו מה אתם צריכים.

גיבויים יומיים

כל האתרים שלנו מגובים וניתן לשחזק אתר עד 30 יום אחרונית. במידה וקראת תקלה טכנית – אין מה לדאוג כלל! תמיד נוכל לשחזר את האתר מהגיבוי ולהחזיר את הכל למקום.

איש קשר אחד

יתנו אין צורך לדבר עם 50 אנשי מקצוע שונים. אנחנו מרכזים את כל השירותים לתחזוקת האתר תחת קורת גג אחת. נשמח לסייע לך בכל בעיה הקשורה לניהול ותחזוקה של האתר שלך.

מלאו את הפרטים ונשמח לעמוד לרשותכם

פגישת הכרות, ללא התחייבות, עלינו.