fbpx

בניית חנות אינטרנטית

זה הזמן להעלות הילוך ולהתחיל למכור 24/7 מכל מקום בעולם, בקלות בעזרת חנות אינטרנטית.

בעקבות מגפת הקורונה חנויות פיזיות צברו מכה אנושה וחלה עליה דרמטית במכירות אונליין. ב-2021 צפויים להיות למעלה מ-2 מיליארד קונים ברשת ברחבי העולם והמספרים ימשיכו לעלות כל שנה.

הצרכן הישראלי כבר הבין שרכישה אונליין היא תהליך נוח, פשוט וקל ושההטבות הכי שווק מחכות לו שם. לכן, אם יש לכם עסק של מסחר במוצרים פיזיים או דיגיטליים, לבנות חנות דיגיטלית היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את רווחים ולהתרחב. 

כל יום שאתם לא מוכרים אונליין, אתם מפספסים הזדמנות להתחיל לצבור מוניטין ולהקדים את המתחרים. הגיע הזמן להתקדם אונליין וליהנות מאוקיינוס חדש של לקוחות הנגישים לכם בלחיצת כפתור.

המכירות לא חייבות להיות מוגבלות
בזמן או במקום

זה הזמן להעביר את החנות לאינטרנט ולהתחיל ליצור מכירות לאורך כל שעות היממה!

online store

למכור בקלות

חנויות מסחר אלקטרוני בנויות כך שהן עושות את מהלך המכירה במקומכם. החנות תספק ללקוחות חווית מכירה מהנה, יעילה ופשוטה מבלי נוכחות פיזית שלכם בתהליך.

global network

למכור בארץ ובעולם

מה להסתפק רק בשוק הישראלי? החנות שנבנה לכם תוכל להיות מותאמת למספר שפות ומטבעות – כך שתוכלו להיחשף גם לקהל לקוחות חדש וגדול יותר בחו”ל. הפוטנציאל אדיר!

web design 5

שפת עיצוב ייחודית

החנות הדיגיטלית שלכם תהיה מתקדמת, רלוונטית, חדשנית ותואמת את השפה העיצובית של המותג שלכם. צוות המעצבים שלנו ידאג שהחוויה בחנות תהיה מיטבית.

support

אתכם לאורך כל הדרך

הצוות המקצועי שלנו יעמוד לשירותכם לאורך כל התהליך עם זמינות מלאה, הדרכה ומתן כלים שיעזרו לכם להצליח ולנצח את מטרות היעד העסקיות שלכם בכל פעם מחדש!

מלאו את הפרטים והחנות שלכם בדרך אליכם

פגישת הכרות ואיפיון אתר, ללא התחייבות, עלינו.

למה עכשיו זה הזמן להתקדם לחנות אינטרנטית?

כבר הרבה זמן אתם חושבים ללכת על זה…לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולהתחיל למכור את המוצרים שלכם אונליין.

אין זמן טוב יותר מעכשיו!
האינטרנט בוער, מי שלא שם- לא קיים. כשאין וודאות בעולם, זו הדרך להגיע  ללקוחות שלכם מבלי להיות תלויים בגורמים חיצוניים. האינטרנט זה ה-מקום להשקיע בו.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!
אנחנו נבנה לכם חנות WooCommerce בעיצוב ייחודי ומותאם אישית שתמיר את הגולשים ללקוחות משלמים. אנחנו נדאג להכל – לכם נשאר רק למכור.

leadership

להיות צעד אחד לפני המתחרים

התחרות בשוק לא קלה, זאת לא סיסמא זאת המציאות! המתחרים שלכם עושים כל מה שהם יכולים כדי להתקדם ולהביא יותר לקוחות. מה בנוגע לחנות שלכם?

e commerce

לפגוש את הלקוחות שלכם באונליין

כבר שנים שהלקוחות שלכם מזמינים הכול דרך האינטרנט, לא הגיע הזמן לעשות להם את החיים קלים ולהציע להם להזמין ממכם אונליין בקליק?

growth

להגדיל את העסק אסטרטגית

החנות הדיגיטלית שלכם תהיה מתקדמת, רלוונטית, חדשנית ותואמת את השפה העיצובית של המותג שלכם. צוות המעצבים שלנו ידאג שהחוויה בחנות תהיה מיטבית.

אז מה אנחנו מציעים?

חנות דיגיטלית בעיצוב אישי שהופכת גולשים ללקוחות משלמים!

הצוות המקצועי שלנו יקים לכם חנות מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם עם מגוון מערכות שיווק מתקדמות שיוכלו להקל עליכם בכל הנוגע לניהול העסק כגון: ניהול מלאי, מועדון לקוחות, ניהול מבצעים, קידום מוצרים אוטומטי, מעקב אחר לידים ועוד.

החנות תהיה מעוצבת באופן אישי, בהתאם לשפה העיצובית של המותג שלכם ותעורר בגולשים המגיעים לאתר שלכם חשק לבצע רכישות.

השירות שלנו כולל

עיצוב מותאם אישית

חווית משתמש מיטבית היא המפתח להגדלת מכירות ובניית מערכת יחיסים על הלקוח. אנחנו דואגים לעצב את האתר בהתאמה אישית אליך מתוך מחשבה על הלקוח ואיך להשאיר אותו באתר ולהניע אותו לרכישה.

התאמה למנועי חיפוש

כחלק מתהליך הפיתוח אנו דואגים להתקין עבורכם תוספים מתקדמים שיסייעו לכם לקדם את העסק שלכם באופן אפקטיבי במנועי החיפוש ולשווק את החנות שלכם בקלות.

ליווי צמוד בצעדים הראשונים

אין ספק הקמת חנות דיגיטלית הוא צעד גדול, מרגש ובהתחלה יכול להיות גם מאתגר. אנחנו רוצים להזכיר לכם שאנחנו כאן כדי ללוות אתכם לאורך כל התהליך וגם לאחריו.

התאמה מלאה לטלפון הנייד

אנחנו בונים אתרים רספונסיבים שמותאמים לגלישה דרך ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים עם דגש על חווית משתמש UX בעל ממשק נוח ומתקדם שמעביר את הגולשים במשפך שיווקי מושלם שבסופו תהנו מאחוזי המרה גבוהים.

אחסון מהיר ומאובטח

אנחנו עובדים עם חברת Upress, חברת אחסון השרתים המהירה בישראל – כל האתרים של הלקוחות שלנו מאוחסנים מאחסנים על גבי שרת VPS פרטי שמבטיח אתר יציב ללא נפילות, גלישה מהירה ותעודת אבטחה SSL.

טיפול בבעיות טכניות

בסיום בניית האתר אנחנו נהיה שם בשבילכם בתפעול השוטף של האתר ונעזור לכם בכל בעיה טכנית שעלולה לצוץ המשך. אנחנו מפעילים שירותי ניטור ומקבלים התראות כשהאתר לא זמין, מתקינים את העדכונים הזמינים, דואגים לגיבויים, הגנה מפני ווירוסים ועוד.

לקוחות מספרים

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים על העבודה איתנו

דברים גדולים מתחילים בשיחה אחת פשוטה...:)

מלאו את הפרטים והחנות הוירטואלית שלכם בדרך אליכם!
פגישת הכרות ואפיון אתר, ללא התחייבות, עלינו.