fbpx

הצ’ק ליסט המושלם להקמת אתר עסקי מנצח שמייצר לקוחות

כשאנחנו מגיעים לנקודה בה אנחנו מחליטים להקים אתר אינטרנט, אנחנו עושים החלטה מודעת לקחת צעד לעבר התרחבות העסק. 

אתר יכול לעזור לנו בתחזוקת הקשר שלנו מול הלקוחות, מכירה של מוצרים ושירותים וככלי חזק מאוד לשיווק יעיל ומתקדם.

אך כדי שאתר תדמית יעשה את העבודה שהוא אמור לעשות, הוא צריך להיבנות נכון. 

בדיוק בשביל זה הקמנו עבורכם את הצ’ק ליסט המלא ליצירת אתר תדמית יעיל ומניב. הצ’ק ליסט כולל בתוכו את שלב ההכנה, בחירת האדם המתאים לעבודה, ומה האתר צריך לכלול על מנת לעבוד בצורה אופטימלית. 

בניית אתר קורסים מותאם מובייל
הצ'ק ליסט המלא לבניית אתר תדמית מושלם

כאשר לקוחות מגיעים אלי בפעם הראשונה, הם לרוב לא מדברים את שפה הטכנית ולא יודעים מה צריך להקמת אתר לעצמם או לעסק.

אך גם לא ניתן לצפות מהם לדעת, זה לא המקצוע שלהם.

בעולם אידיאלי – הם היו מתקשרים לבונה אתרים הראשון שהם נופלים עליו והוא היה עושה את העבודה וכאן הסיפור היה נגמר. 

אך זה לא כך בכלל…

כמעט רבע מהלקוחות שלנו בסטודיו מגיעים אלינו עם אתר לא מתפקד. הגולשים שמגיעים לאתר, מתברברים בתוכו במקרה הטוב ונוטשים אותו  אחרי 20 שניות במקרה הרע. 

האתר לא שלהם לא מספק מידע ראוי על השירותים שלהם ואיך העסק יכול לפתור את הבעיה של הגולשיםפערי המידע הללו גורמים לתקיעות בבניית האתר ופוגעים בכל תהליך קבלת ההחלטות מול בעלי המקצוע בפרויקט שכזה.

בעלי עסקים מבזבזים זמן יקר, משאבים וכספים שיכולים להיות מושקעים בבנייה של מקור הכנסה נוסף בעל פוטנציאל צמיחה ענק. כי יש לדעת איך ליצור אתר מתפקד, ויש לדעת איך ליצור מקור ליצירת מתעניינים שרוצים את המוצר או השירות שלנו.

אז אל דאגה! אני כאן כדי לעזור לכם לדעת בדיוק מה כדאי להכניס באתר, איך להתכונן לתהליך נכון ולדבר עם האיש מקצוע שמולכם בגובה העניים. 

תמונה ראשית בניית אתר
האתר של אלה הרטמן - מתוך תיק העבודות שלנו

מה צריך להכין לפני שניגשים להקמת אתר?

תוספים שחייבים להכיר

בנוסף להוצאות על הקמת אתר, חייבים להיות מודעים להוצאות על התוספים שאנחנו חייבים לרכוש כדי שהאתר יעבוד. ההוצאות אינן גבוהות מאוד, מדובר על כמה עשרות עד מאות שקלים בודדים בחודש. 

חלק מן התוספים הכרחיים לתפקודו הרציף והחלק של האתר וחלקם בגדר מותרות. אנחנו נתמקד בעיקר בתוספים שהם בגדר “חובה” ובתוספים שהם “מומלצים מאוד”.

 על התוספים שהם בגדר מותרות, נוותר כי יש המון והם משתנים כל הזמן. מתכנת טוב יידע את הלקוח לגבי תוספים רלוונטיים עבורו, בהתאם למה שחדש בשוק באותו הזמן.

בריזה בניית חנות אינטרנטית 8
כפתור צף השולח הודעת וואטסאפ הוא כלי שיווקי נהדר שאפשר להוסיף לאתר

מה האתר צריך לכלול על מנת לשמש ככלי שיווק מניב?

איך לייצר חווית לקוח מיטבית שמעודדת יצירת קשר?

רועי ישורון
חווית משתמש נוחה היא המפתח שמשאיר גולשים בתוך האתר שלך

איך נבחר את בעל המקצוע הנכון לבניית האתר שלנו?

לסיכום

יצרנו עבורכם צ’קליסט שלם עם כל הטיפים והכלים שיהפכו את האתר העסקי שלכם לנכס מניב שמייצר פניות של מתעניינים ורווחים לאורך זמן. אנו ממליצים להדפיס את הצ’קליסט ולבחון שאכן כל הפרמטרים מתקיימים באתר שלכם. 

להורדת הצ'קסליט המלא לבניית אתר עסקי מניב, מלאו את הטופס הבא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנה עוד מספר פוסטים באותו נושא